• Essie32

För oss med BIM i april 2017

LeiaBus2010 skrev 2017-04-11 12:00:30 följande:

Jösses. .. tack alla. Hoppas det går vägen. Bf 25 dec isf haha

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
    Hade du äl förra måndagen?
    Om om om det skulle bli något denna månad så skulle jag ha bf 25/12 också :)
    Men tror det blir att hoppa in i majtråd om några dagar.. jag får se resultat om några dagar..
  • Essie32

STORT GRATTIS!!!!!!!!!!

Jag tänkte börja testa imorgon (idag är jag på äl+9 så imorgon äl+10 och helt ok att testa efter ovitrelle).
    Vilken test använder du? Måste köpa på mig några stycken ;)

LeiaBus2010 skrev 2017-04-12 14:41:17 följande:

Jag ÄR GRAVID!

Hade bara hållt mig i lite drygt 2 h.

Det är blått i verkligheten. Ljus fin blå!

• Essie32
    Sjolund90 skrev 2017-04-12 13:26:48 följande:

10 dagar sen och trodde så att mensen skulle komma i måndags men blev bara pyttilite bruna flytningar på pappret..... kissade på min ända vanliga sticka och nå fasen ser de ut som ett streck. ska testa imon med ett digitalt och är de positivt så ska sambon bli överraskad med ett påskägg:):):)

som man längtat !!! snart 7 månader sen vi förlorade våran dotter i v20+1 på grund av ett allvarligt hjärtfel:"(

va ser ni??

Tydligt streck! Grattis!!! <3
  • Essie32
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-12 14:50:43 följande:
    Tusen tack

Jag är också på äl+9 idag enligt ff. Men ha misstänker att jag kan ha ägglossat någon dag tidigare med.

Bim -4 och jag har testat med CBs vanliga plus

Det är helt fantastiskt att ens få plus så pass tidigt. Men jag är ändå inte förvånad gör jag har plussat väldigt tidigt alla andra ggr också

Så nu hoppas vi att det går vägen!

Har inte berätta för maken ännu.

Vårat första gemensamma.

Jag har två flickor sen ett tidigare förhållande.

Hoppas på en pojk nu Annars blir det synd om karln haha
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
    Jag köper några stycken och testar imorgon!

Grattis igen och lycka till! Din man kommer vara så lycklig hoppas du får en pojke och allt går bra. Njut nu! <3
  • Essie32

Äl+10 och tokblankt på 2 tester (lunch urin, så testar igen inorgon bitti också)
    Clearblue plus (är det de som har ofta spökstreck?) och RFSU vanlig.
    Jag får trösta mig att det kanske är för tidigt helt enkelt.. jag blir galen på att vänta hela tiden :(

• Essie32
    Milou3 skrev 2017-04-13 13:46:51 följande:
    Men det ser ju ut som ett svagt svagt streck på väg där? Eller?

Ja vänta, än är det verkligen inte kört!
    Vilken av dem?? Blå eller röd?Jag anade liten skugga men tror det är spökstreck.
    Jag får vänta 2 dagar helt enkelt.. (inte enkelt alls ;) )
  • Essie32
    Freya18 skrev 2017-04-13 15:22:08 följande:
    Jag ser också ett svagt streck på RFSU! :) Håller tummarna på att det blir starkare om några dagar.
    Åh hoppas!!! Tack för titten:) testar igen imorgon bitti och på lördag (bim )
  • Essie32
    brennaV skrev 2017-04-13 14:49:30 följande:

Det är ett streck på det röda! Testa imorgon igen

Ja imorgon och med morgonurin då..
    kan det bli morgon nu då? Haha ;)
    Hoppas hoppas..! Tack för titten ! :)
  • Essie32
    sofie9191 skrev 2017-04-13 16:31:15 följande:

Är idag på ÄL +9!

Testet längst upp är cb plus och det nedersta från graviditetskollen - ej testa tidigt test

Jag ser också någonting på den som är en sticka!!
    Jag trodde att cb plus var en testa tidigt? Hmm vad har den för känslighet? Och vilken "testa tidigt" finns det? Är det bara predictor Early? Såg på Apoteket att det finns RFSU testa tidigt, nytt, har du testat den någon gång? Har bara vanliga hemma..
  • Essie32

Godmorgon!
    Tog clearblue precis och tycker mig se svaaagt + Kan det vara spökstreck? Al+11

• Essie32
    Essie32 skrev 2017-04-14 08:13:03 följande:

Godmorgon!
    Tog clearblue precis och tycker mig se svaaagt + Kan det vara spökstreck? Al+11

Syns dåligt :/ men vad tror ni?
  • Essie32
    Skrutt 83 skrev 2017-04-14 08:18:35 följande:
    Clearblue är knepiga, de ger ofta en form av Spökstreck men tycker ändå ditt ser tydligare ut.. håller tummarna att det blir starkare om ngn dag!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
    Vilka är bättre att testa med? Kan inte beställa på nätet då det kommer ju fram tills nästa v :(
    Predictor Early? Egentligen borde jag vänta och testa senare. Men det är så svårt..
  • Essie32
    Frekaj skrev 2017-04-14 10:47:59 följande:

BIM + 11 idag och ingen mens. Håller på att bryta samman här snart! Vill bara få min j*vla mens så att man kan börja om men inte ens den kan komma. Testade negativt BIM +6 och har inte vågat testa sedan dess, tänkte ju då att de ändå är kört så de är bara att invänta mens. Men på något sätt känns de som att de kanske är något ändå.. Mina symptomer kommer och går. De jag känner av mest är hugg i livmodern/äggstockarna från och till och även lite molvärk i bland, grym värk i ryggslutet, ömma bröstvårtor, gasig och fått dålig hy i ansiktet. VAD HÄNDER?!?!

Testa!! Håller tummarna!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017