Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Nekad abort, vad hände?

Försvann tråden om hon som inte blev beviljad abort och funderade på adoption?

Dumt, undrar hur det går för henne...

• Svar på tråden Nekad abort, vad hände?
  • Anonym (??)
    Anonym (M) skrev 2017-03-03 18:05:30 följande:

Det gjorde hon inte, jag följde tråden och skrev i den och försökte posta ett inlägg och då försvann den undertiden jag skrev inlägget. Hon postade inte i tråden att den inte var sann och skulle tas bort, även om jag mot förmodan hann missa att hon gjorde det under den minut jag skrev ett svar och därmed inte uppdaterade tråden så skulle familjeliv aldrig kunna vara såpass snabba att de tog bort tråden inom den tiden. Speciellt inte om man bara skriver ett inlägg i tråden, inte så det funkar. Du anmäler själv din egen tråd och ber de plocka bort den, men även då tar det minst ett par minuter om man har tur, oftast lite längre.

Ja, jag försökte också posta ett inlägg, men tråden försvann under tiden.
  • Anonym (??)
    Anonym (Nja) skrev 2017-03-04 01:07:44 följande:

Okej, du känner henne och hon erkände att den var falsk? Varför gjorde hon en ny tråd efter att hennes blivit borttagen där hon berättade att moderatorerna hade raderat hennes tråd då de tyckte den var olämplig.

I den nya tråden (som blev snabbt borttagen) så skrev hon att hon hade pratat med sin sambo, och att de kom överens om att hon skulle gå i terapi framtill förlossningen. Om hon inte ändrat sig och fortfarande inte vill ha barnet så skulle de adoptera bort barnet. Men om hon ändrade sig skulle de behålla. Hennes sambos krav var som sagt att hon skulle försöka ge det en chans och gå i terapi.

Var det ingen annan än jag som såg den nya tråden? Jag till och med svarade i den innan den togs bort. Mitt namn i tråden var anonym(adoption).

Så du som känner henne, varför gjorde hon en ny tråd direkt efter om hon bad den tas bort? Jag tror inte du känner henne :/

Jag såg inte den nya tråden. Konstigt att trådarna togs bort, bättre att ta bort de olämpliga inläggen i så fall.

Men då vet vi lite mer vad som hände, bra det!
  • Anonym (??)
    Anonym (panik) skrev 2017-03-04 03:59:21 följande:

Hej, jag antar att ni menar mig. Fint att ni startat en tråd om mig <3 Det är jag som är TS. Jag har inte anmält något och har VERKLIGEN inte pratat med någon privat. Jag fick detta meddelandet:

Ärende: xxx Ett inlägg som du har skrivit under rubriken "För sent för abort" har tagits bort då det är provocerande skrivet och inte tillför diskussionen något utan bara skapar konflikt. Här är en kopia på inlägget du skrev: "För sent för abort. Kan inte behålla. Vad i helvete gör jag??"

Om det är den rubriken ni menar så här är jag! Skrev även ett nytt inlägg där jag uppdaterade er om situationen men det blev också bortplockat. Skriver samma som jag skriver här. Har pratat med min partner och vi kom fram till en lösning som fungerar OK för oss båda. Inte i närheten av perfekt, men en okej lösning. Jag ska prata med psykolog och vi ska även gå på gemensamma besök i hopp om att jag kan bearbeta detta och ändra mig. Om jag känner likadant en vecka efter förlossningen blir det adoption. Det börjar kännas bättre, jag har landat lite och har inte panik på det sättet att jag känner att jag vill dö, men jag vill fortfarande inte behålla.

Tack för er omtanke, det värmer!

Vad skönt att det känns bättre!

Hoppas allt kommer ordna sig till det bästa.

Tack för uppdateringen, har undrat hur det gått.
Svar på tråden Nekad abort, vad hände?