Nekad abort, vad hände?
Försvann tråden om hon som inte blev beviljad abort och funderade på adoption?
Dumt, undrar hur det går för henne...
Försvann tråden om hon som inte blev beviljad abort och funderade på adoption?
Dumt, undrar hur det går för henne...
Tråden försvann för den var inte sann.
Tråden försvann nog för att TS bad om att få den borttagen. Vilket jag helt förstår då en del människor som svarade var helt vidriga och skrev hur hemsk, egoistisk, och kass hon var. En gick så långt som att säga åt henne att hon borde ta livet av sig. Helt sjukt. Vem fanns säger så? Till en person som dessutom upprepande i tråden uppger att hon mår så dåligt att hon seriöst funderat på att skada sig själv eller rentav ta livet av sig i panik. Hoppas personen som skrev att hon borde ta livet av sig blev bannad från FL för alltid på det kontot.
Tråden försvann för den var inte sann.
Hon erkände att den inte var sann o bad att den skulle tas bort
Det gjorde hon inte, jag följde tråden och skrev i den och försökte posta ett inlägg och då försvann den undertiden jag skrev inlägget. Hon postade inte i tråden att den inte var sann och skulle tas bort, även om jag mot förmodan hann missa att hon gjorde det under den minut jag skrev ett svar och därmed inte uppdaterade tråden så skulle familjeliv aldrig kunna vara såpass snabba att de tog bort tråden inom den tiden. Speciellt inte om man bara skriver ett inlägg i tråden, inte så det funkar. Du anmäler själv din egen tråd och ber de plocka bort den, men även då tar det minst ett par minuter om man har tur, oftast lite längre.
Var skrev jag att hon skrev i tråden att den togs bort på den begäran ?
Ja, jag försökte också posta ett inlägg, men tråden försvann under tiden.