Anonym (migo) skrev 2017-02-26 16:12:00 följande:
Nja.. hur många är de inte som tvärsäkert vetat att just deras män inte skulle vara otrogna osv
Sanningen är ju att vi tror vi känner våra närmaste vare sig det gäller barn, partner osv men det är ju faktiskt så att man kanske inte alltid känner någon till 100% man vet ju bara vad den personen väljer att visa.
Tänk bara på alla män som går till prostituerade, eller har en affär på nätet, de som laddar ner barnporr osv osv, alla dessa är ju någons man,son, bror, vän osv.
För att inte nämna de män som söker sig till yrken där de utnyttjar barn och ungdomar, utåt sett har dessa män varit välordnade och jättefina.
Men ja majoriteten av män är ju faktiskt fina, men vi ska inte vara naiva och tro att det alltid är någon annan och att det aldrig sker på våra egna bakgator så att säga för det händer tyvärr också. tror många skulle bli lite chockade eller förvånade om de visste vad deras partners, barn, familjer och bekanta sysslar med anonymt på nätet. Men visst måste man hoppas och utgå från att den man älskar inte är en av dem, men veta säkert det kan man inte
Därför skulle jag faktiskt önska att de kvinnor som får hot, dickpics osv outar de som skickar detta till dem. Om min man gjorde så skulle jag skilja mig.