Anonym (:D) skrev 2018-01-10 22:36:22 följande:
Haha verkligen tur det:p
Hmm...Dem sade inte exakt hur lång tid det ska ta..Men att det tog några dagar för att få svar. Så verkar gå hyfsat fort för att få svar:) Hoppas nu att jag inte har något tråkigt i kroppen.... Vad skönt att du känner dig hundra på att inte har något:D önskar jag också var hundra på det, haha
Hoppas det stämmer som din app säger...Finns tyvärr risk att ens kropp börjar strula pga man är så upprymd...Men hoppas du slipper strula första månaden med sjukskrivning (och att det bara behövs ett försök)
Jag kör inte efter en app utan har testat med billiga äl-stickor från testlagret och gjort det i några månader..så vet nu att jag kommer ha äl kring 5e i början av varje månad ^^ (Vill säga..om kroppen inte börjar strula från ingenstans )
Håller med! Detta känns för privat att berätta om än till de man står närmst...Jag har vänner och syster och min mamma jag har berättat för..resten vill jag inte berätta för innan jag är i vecka 12 i graviditeten ..speciellt kollegor och chef känner jag inte för att berätta förrän jag har varit gravid ett tag(kommer inte då i heller berätta hur jag blev gravid)
Det gick bra , det såg bra ut proverna gick bra. Ska dit igen göra ett till ultraljud för att se hur min ägglossning är för att sedan kunna meddela kliniken.
Den gången blir tyvärr mitt under arbetstid och kommer då få säga att jag jag har en läkar tid som inte går att ändra tid på. Det bara två av mina närmsta vänner som känner till detta som jag pratar med. När jag väl är gravid så kommer familjen få veta det men vänner får vänta tills jag inte kan dölja det tror tyvärr att det kommer synas tidigt , år dölja med pösig kläder :P
Jag kommer gå ut med att jag tagit hjälp , har en vänkrets som är förstenade sen kommer det alltid finns folk som är emot det men då får jag ta det då känner jag.