solhimmel skrev 2017-12-23 21:59:03 följande:
Nä de klart, förstår dig det kommer går hur bra som helst :) Jag valde att ha mitt samtal på plats för att känna att det kändes rätt plats att göra det på. Det kändes bra är väldigt mysigt inte klinikkänsla. Jag fick välja om jag ville ha en svensk talande eller dansktalande. Då valde jag svensk för att det inte skulle bli missförstånd, eftersom jag var rädd att jag inte skulle förstå vad dem sa. Det blev lite ändring på tiden och fick en dansktalande men de jag inte förstod fick jag förklarat på engelska.
Dom är jättetrevliga och dom anstränger sig att göra sig förstådd så känn inte rädsla för det.
Lycka till nu håller tummarna för dig,
Trist att det blev ändring med vem du skulle samtala med, men skönt att det gick bra ändå:D
Känns lite lättare efter att läst din text, och har jag tur så lyckas jag flörta till mig sällskap av nån vän, så den kan hjälpa mig om jag missuppfattar nåt ord eller mening. Och då är det inga problem när man är väl på plats, är just telefonsamtalet som känns lite nervöst (boka tid) i med man hör bara en röst och kan inte gissa sig till vad den menar med hjälp av kroppsspråket.
Men det går nog bra..Vad som känns skönt är att stork ska vara duktiga med folk som har problem med gyn-undersökningar. Så det kommer kännas som en lättnad när man väl ska insemineras:)
Tack för svar! Och hoppas din process mot ett plus går snabbt och smidigt