• Anonym (lkj)

Vilken är er bästa sexleksak? Sämsta köp?

Ja, som rubriken lyder, vilken leksak är er bästa och vart köpte ni den? Jag vill förnya min leksakslåda och det finns ju en uppsjö. Vilka var värda sitt pris och vilka är det inte?

En dildo med sugkopp ska jag köpa iaf och det har jag hittat en som inte är så jäkla lång men som ändå är lite grövre, men i övrigt..

Jag har testat så himla många som varit bäst i test mm men inte varit så himla nöjd. En rabbit tex, den hade nog varit kanon om den inte varit så felformad för mig (för lång topp och så hamnade de där jävla öronen inte där jag ville heller...) och så en We-vibe som aldrig satt kvar som den skulle för jag blir så våt. Gick knappt att flytta den rätt heller eftersom den blev så halkig och floppade ur handen hela tiden...

• Svar på tråden Vilken är er bästa sexleksak? Sämsta köp?
  • Anonym (Yes)

www.passionofsweden.se/vibratorer/bodywand-midnight

Tror det är en sån jag har! Har provat diverse vibratorer som är batteridrivna och var sjuuukt trött på att batterierna alltid tar slut precis vid fel tillfälle och att man känner sig stressad för att inte 'hinna' komma innan dom var slut. Så vi köpte en sån här. Med sladd. SÅ. JÄVLA. BRA! Sladden stör inte alls!

Kan typ inte ens ha den på maxstyrka för det blir för mycket, jämfört med alla tidigare batteridrivna där Maxstyrkan var för klen eller precis så det gick.

• Anders 386
    Dr Börje skrev 2017-02-27 07:58:54 följande:

Vi konstaterade en dag att alla sexleksaker hemma hos oss har jag köpt....för hennes njutning. Vi hade ingen för mig. Så helt plötsligt en dag kom min fru hem med en sexleksak som var till mig. En penisring med klitorisvibrator???

Vet inte om det finns några män som upplever att en sådan höjer njutningen för mannen direkt. Visst...tanken med en penisring är ju att förstärka och förlänga ståndet och däri ligger väl en viss njutning även för mannen. Men ännu mer för kvinnan? Vibratorn därutöver är ju definitivt främst för kvinnan. Jag kan åtminstone säga att jag fann inget skönt alls i de vibrationer som jag kände vid kukroten. Och även min fru tyckte att den var en besvikelse.

Men ..vi är ju alla olika. Någon kanske tycker att en vibrerande penisring är kanon. Kanske tom en man?

Instämmer. Köpte en svindyr liten sak från LELO. Penisring med vibrator. Men det var helt bortkastat både för mig och min fru. Jag tycker om att trycka på lite - vilket fick till följd att vibratorn bara gjorde ont på min fru när jag tryckte på.
  • Anonym (Mia)

Har avverkat så många vibratorer genom åren att jag inte ens kan säga hur många..  :) Flera besvikelser har det blivit med oftast pga för klena vibrationer i övrigt trevliga stavar.

Men så i somras blev det en sådan där Satisfyer och säger bara wow! Sedan dess är det bara den som gäller och är mer än nöjd!

• Anonym (Kinky)
    Dr Börje skrev 2017-02-27 07:58:54 följande:

Vi konstaterade en dag att alla sexleksaker hemma hos oss har jag köpt....för hennes njutning. Vi hade ingen för mig. Så helt plötsligt en dag kom min fru hem med en sexleksak som var till mig. En penisring med klitorisvibrator???

Vet inte om det finns några män som upplever att en sådan höjer njutningen för mannen direkt. Visst...tanken med en penisring är ju att förstärka och förlänga ståndet och däri ligger väl en viss njutning även för mannen. Men ännu mer för kvinnan? Vibratorn därutöver är ju definitivt främst för kvinnan. Jag kan åtminstone säga att jag fann inget skönt alls i de vibrationer som jag kände vid kukroten. Och även min fru tyckte att den var en besvikelse.

Men ..vi är ju alla olika. Någon kanske tycker att en vibrerande penisring är kanon. Kanske tom en man?

Samma här haha. Köpt en massa till damen bara o hon kontrar pinsamt med att vi redan har för mycket och att jag borde köpa något till mig själv. Hon är inte så äventyrlig och därför har jag börjat leka på egen hand och det visar sig att hennes leksaker kan vi killar njuta av.

Tex: Jag leker med hennes strumpbyxor, stoppar wevibe n i röven men det mest magiska var hennes dildo där bak på mej. Låt henne utforska din röv o prostata och du har ett helt nytt sexliv. Visst kan man leka själv med buttplug, dildo mm i baken men det är 500% bättre att som kille så vara undergiven och låta någon annan knulla dej i baken. Tips är att börja med en sugproppsdildo att rida på ensam först.
  • Anonym (Mzi)

Sugkoppsdildo, absolut!! Vi har haft flera stycken i olika storlekar och material. Perfekt när man vill ha fler kukar i sig samtidigt.

• Anonym (Kinky)

Hittade på loppis idag en rygg massage maskin för bara 15 spänn som hammrar grymt hårt. Jag ska bygga om den på något sätt så att den klarar mjölka o banka på g-punkt o prostatan.

Fortsättning följer.

Visst finns det fina o billiga leksaker att köpa billigt men den överlägset skönaste leksaken svetsade jag ihop i garaget av grejer jag hade liggande med en fin dildo monterad. Men dildon har nu blivit helt slutkörd, kabelbrott och verkligen dax att byta ut om jag hittar en värdig ersättare. Ska man köra analt så är det värdelöst med en slät dildo som inte känns när den glider genom analen. Min gamla är 23cm o naturtrogen med ådring vilket guld. Men har ni tipps på något med ännu mer ådring/struktur och kanske något längre?

• Bolm7810

Hej det bästa vi köpt hitintills är en dildo med klitoris stimuleringen på

• Anonym (Lotta)

Sämsta: We-Vibe

Bästa: Glasdildo. Lite böjd för g-punkten. 

• anton999999
    Anonym (Lotta) skrev 2017-03-21 11:33:22 följande:

Sämsta: We-Vibe

Bästa: Glasdildo. Lite böjd för g-punkten. 

På vilket sätt var wevibe dåligt.

Köpte en wevibe kopia fr kina som verkar riktigt bra men vi har inte provat den riktigt ännu och vill få lite tips inför det.
  • Anonym (gman)

Har bara en. En skön dildo med stort ollon.

• Anonym (...)
    Anonym (Kinky) skrev 2017-03-21 01:51:45 följande:

Hittade på loppis idag en rygg massage maskin för bara 15 spänn som hammrar grymt hårt. Jag ska bygga om den på något sätt så att den klarar mjölka o banka på g-punkt o prostatan.

Fortsättning följer.

Visst finns det fina o billiga leksaker att köpa billigt men den överlägset skönaste leksaken svetsade jag ihop i garaget av grejer jag hade liggande med en fin dildo monterad. Men dildon har nu blivit helt slutkörd, kabelbrott och verkligen dax att byta ut om jag hittar en värdig ersättare. Ska man köra analt så är det värdelöst med en slät dildo som inte känns när den glider genom analen. Min gamla är 23cm o naturtrogen med ådring vilket guld. Men har ni tipps på något med ännu mer ådring/struktur och kanske något längre?

Den här.

box2you.se/index.php&path=113&product_id=3184

Gillar materialet o hur den fyller ut. Inget för nybörjaren dock, den är riktigt grov.
  • Anonym (Lotta)
    anton999999 skrev 2017-03-21 23:52:25 följande:
    På vilket sätt var wevibe dåligt.

Köpte en wevibe kopia fr kina som verkar riktigt bra men vi har inte provat den riktigt ännu och vill få lite tips inför det.
    Fick den inte att sitta på plats och kändes mest i vägen o störande. Men vissa älskar den. Så lycka till, förhoppningsvis funkar den för er. Flört
  • anton999999
    Anonym (Lotta) skrev 2017-03-22 08:49:02 följande:

Fick den inte att sitta på plats och kändes mest i vägen o störande. Men vissa älskar den. Så lycka till, förhoppningsvis funkar den för er. 

Vår sitter kvar den lilla stund vi provade men sen sitter den även som gjuten i min röv vilket är extra krydda och den trillar aldrit ut.det gillar varje riktig man , även din.
  • Anonym (Kinky)
    Anonym (...) skrev 2017-03-22 08:15:34 följande:

Den här.

box2you.se/index.php&path=113&product_id=3184

Gillar materialet o hur den fyller ut. Inget för nybörjaren dock, den är riktigt grov.

En mjukSilicon dong funkar inte då den kommer krokna. När man är som mest upphetsad gör samandragningar röven super tajt och då måste dildon vara styv för att ändå klara pressa in den när det är nära. Jag skulle tro att 4-4,5cm grov och penetrering på 25cm hade varit najs då det går bort 3cm för att fästa dildon i maskin. Tack för tipset och skulle gärna provat rida ditt tips.
  • Anonym (...)
    Anonym (Kinky) skrev 2017-03-22 13:22:35 följande:

En mjukSilicon dong funkar inte då den kommer krokna. När man är som mest upphetsad gör samandragningar röven super tajt och då måste dildon vara styv för att ändå klara pressa in den när det är nära. Jag skulle tro att 4-4,5cm grov och penetrering på 25cm hade varit najs då det går bort 3cm för att fästa dildon i maskin. Tack för tipset och skulle gärna provat rida ditt tips.

Den är inte jättemjuk. En smal i Silicon blir ju som de säger väldigt "floppy", men en grov blir med automatik fastare och mindre böjlig. Jag brukar iofs inte dra ut den hela vägen så ofta, det kanske du gör? Annars upplever jag inte de problem du upplever med att den är för böjlig. När jag kommer så brukar den vara i botten...

Hade den här först www.mshop.se/sexleksaker/dildos/8-clear

Men jag tyckte den var lite för smal för mig (Men kanske lagom till dig) längden var i alla fall ok för mig.
  • Anonym (Inte nöjd..)

Köpte grejer för flera tusen och det var typ en grej jag var nöjd med, vibrerande buttplug.

We vibe satt inte rätt och tog slut fort, och nu vibrerar den knappt och är knappt använd.

Små vibratorer som man kunde sätta på fingrarna, tog slut hela tiden och dåliga vibrationer.

Two finger juicy eller vad den hette, skulle vara två fingrar som masserar g punkten, men eftersom den var geléaktig så var där inget motstånd i den, vilket man behöver till just g punkten, dessutom såg den ut som en alien hand haha.

Köpte någon annan g punkts stav, men den hade inget handtag så den snurrade gärna runt och man blev trött i handen, köpte en senare med ett runt handtag och den var mycket bättre, men den var rätt känslig mot fukt..

Penisring med vibrator, var stor och klumpig och hamnade fel,var dessutom rätt liten i omkretsen.

En sorts vibrator som sitter i elastiska band som ska sitta på klitoris utan att man behöver hålla på med händerna där, men den flyttade sig rätt mycket också tyvärr, såg rätt läckert ut med banden runt låren vid skinkorna.

Det var massa mer, men just nu kan jag inte minnas.

• Anonym (Kinky)
    Anonym (...) skrev 2017-03-22 14:44:05 följande:

Den är inte jättemjuk. En smal i Silicon blir ju som de säger väldigt "floppy", men en grov blir med automatik fastare och mindre böjlig. Jag brukar iofs inte dra ut den hela vägen så ofta, det kanske du gör? Annars upplever jag inte de problem du upplever med att den är för böjlig. När jag kommer så brukar den vara i botten...

Hade den här först www.mshop.se/sexleksaker/dildos/8-clear

Men jag tyckte den var lite för smal för mig (Men kanske lagom till dig) längden var i alla fall ok för mig.

Den blir ändå för mjuk. Jag tycker om när dildon halkar ut o sen trycker in den igen gång på gång och dildon måste vara icke vikbar för att klara även under sammandragning. Ibland går det så tungt ett maskin trillat baklänges så att ni förstår vilka krafter röven svarar med. Kan påpeka att jag är hetro och bara lekt i baken sedan 6 månader.
Svar på tråden Vilken är er bästa sexleksak? Sämsta köp?