Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Vilken är er bästa sexleksak? Sämsta köp?

Anonym (Kinky) skrev 2017-03-21 01:51:45 följande:

Hittade på loppis idag en rygg massage maskin för bara 15 spänn som hammrar grymt hårt. Jag ska bygga om den på något sätt så att den klarar mjölka o banka på g-punkt o prostatan.

Fortsättning följer.

Visst finns det fina o billiga leksaker att köpa billigt men den överlägset skönaste leksaken svetsade jag ihop i garaget av grejer jag hade liggande med en fin dildo monterad. Men dildon har nu blivit helt slutkörd, kabelbrott och verkligen dax att byta ut om jag hittar en värdig ersättare. Ska man köra analt så är det värdelöst med en slät dildo som inte känns när den glider genom analen. Min gamla är 23cm o naturtrogen med ådring vilket guld. Men har ni tipps på något med ännu mer ådring/struktur och kanske något längre?

Den här.

box2you.se/index.php&path=113&product_id=3184

Gillar materialet o hur den fyller ut. Inget för nybörjaren dock, den är riktigt grov.
  • Anonym (...)
    Anonym (Kinky) skrev 2017-03-22 13:22:35 följande:

En mjukSilicon dong funkar inte då den kommer krokna. När man är som mest upphetsad gör samandragningar röven super tajt och då måste dildon vara styv för att ändå klara pressa in den när det är nära. Jag skulle tro att 4-4,5cm grov och penetrering på 25cm hade varit najs då det går bort 3cm för att fästa dildon i maskin. Tack för tipset och skulle gärna provat rida ditt tips.

Den är inte jättemjuk. En smal i Silicon blir ju som de säger väldigt "floppy", men en grov blir med automatik fastare och mindre böjlig. Jag brukar iofs inte dra ut den hela vägen så ofta, det kanske du gör? Annars upplever jag inte de problem du upplever med att den är för böjlig. När jag kommer så brukar den vara i botten...

Hade den här först www.mshop.se/sexleksaker/dildos/8-clear

Men jag tyckte den var lite för smal för mig (Men kanske lagom till dig) längden var i alla fall ok för mig.
Svar på tråden Vilken är er bästa sexleksak? Sämsta köp?