Bruna flytningar.
Förstår att du är orolig jag har själv varit i din situation flera gånger! Är ledsen för om jag kommer låta hård nu, Men det är förtidigt att åka till gyn !
Det enda du kan göra är att vara försiktig och ta hand om dig. Är det tänkt att det ska bli barn så blir det. Det spelar ingen roll om du får en kontroll och de ser en hinn säck då missfallet kan komma veckan därpå ändå. (Har varit där nämligen) !
Det är fullt normalt att blöda under graviditet och som du skrivit har det varit gammalt levrat som kommit(vilket visar på gammal blödning). Slemhinnorna är sköra och det kan räcka med att skrapat i med lite papper eller annat.
Har flera bekanta som haft blödningar genom hela sina graviditeter och sedan jag själv som i min ena graviditet inte blödde en droppe o fostret dog ändå efter många veckor i magen.
Det jag reagerar på är dock ditt urinprov det ska du ha vidare kontroll på. Det kan indikera något annat hälsobekymmer?
Vilka hälsosjukvårdskontakter har du/ni? Är du knutna till rmc eller likvärdig klinik? Med tanke på barnlösheten tänker jag, då kan man ju ibland ha lättare för att bli kontrollerad!