Bruna flytningar.
Är i vecka 6.
Jag har fått väldigt lite bruna flytningar. Upptäckte det i morse då jag liksom råkade petade upp pappret i slidöppningen lite. Inget som jag annars skulle märkt. Testade därefter att peta upp en tampong en liten bit för att se om den snappade upp något och visst var det lite ljusbrunt klet på. Har inte behövt trosskydd alls, då det inte har runnit eller ens synts på pappret då jag torkat normalt. Det känns även som ett litet diffust obehag i livmodern. Svårt att sätta fingret på det, men nästan som det obehaget man får då man har diarré. Det gör inte ont, men känns ändå irriterat? Har fortfarande ont i brösten och smått illamående/ingen matlust.
Har haft väldigt svårt för att bli gravid i över 10 år.
Misstänker att min slemhinna aldrig har lyckats växa sig tillräckligt tjock men nu hade mensen av någon anledning hoppat över en månad och då ville ägget äntligen fästa. Enda andra gången jag var gravid slutade i missfall.
Så ja, detta kanske är min enda chans?
Bor i en större stad så inskrivning på mvc tar ju sin lilla tid, därför åkte jag till gynakuten i morse. Tyvärr hann dom inte ta in mig då det kom in patienter dom prioriterade före mig hela tiden. Proverna visade iallafall att jag hade viss blod i urinen (inte synligt med blotta ögat).
Det gör heller inte saken bättre att läsa på familjeliv.
Varje tråd som handlar om bruna flytningar verkar vara MA. Dessutom verkar kvinnor som har vart med om missfall känslokallt cirkulera som gamar kring dessa trådar. Dessa kvinnor får det att låta som att det är 99% risk för missfall, vilket det sedan visar sig att TS får.
Ringde även barnmorska som gav standardsvaret "så länge det inte är färskt är det inget att oroa sig för". Tyvärr är det så om man ska lita på FL?
Inget betryggande alls med andra ord.
Känner mig extremt maktlös. Jag vill bara få göra ett Vul och konstatera antingen eller.
Finns det några där ute som har haft bruna flytningar och klarat sig? Och hur många är ni?
Är onekligen skitorolig just nu.