Inlägg från: Anonym (Gift med barn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gift med barn)

Jag är nämligen bi...

Jo, jag är då nämligen bisexuell... Hade först upptäckt det när jag började jobba på mitt nya jobb. Jag blev förälskad i en tjej för första gången i mitt liv. Allt föll liksom på plats... Det hände några gånger innan att jag var intresserad av nån tjej men inte på det sättet.

Jag trodde att det skulle släppa efter ett tag men det har det inte gjort:(

Jag är gift, hon har en kille. Jag har till och med berättat det för henne (eftersom det var så nytt för mig), fick då för svar att "det är synd att vi båda är upptagna"... Kändes lite som att hon bara ville vara artig. Jag har delvis förstått att det finns inte på världskarta att det hade kunnat vara nåt mellan mig och henne...

Samtidigt som jag inte kan glömma det hela. Jag hoppas typ fortfarande att hon ska komma till mig nån dag och säga att hon känner detsamma...

Mannen min vet om allt detta och är såklart ledsen... men nu pratar jag inte mer om henne, delvis för att inte göra han mer ledsen, delvis för att jag vill försöka att glömma...

Vet inte ens varför jag skriver egentligen.... måste väl prata av mig lite...

Har nån av er liknande erfarenheter?

Ps. Har inga planer på att lämna min man. Jag är väl mest nyfiken på "det nya"...

• Svar på tråden Jag är nämligen bi...
  • Anonym (Gift med barn)

Skulle aldrig vara otrogen mot min man. Det jah inte fattar är hur du ens kan säga det itan att känna mig?

Att jag har upptäckt att jag är bi är väldigt stor grej för mig. Jag vet inte... jag döker kanske nån bekräftelse. ..

• Anonym (Gift med barn)

Om vi nu pratar om det så är det tydligen ok för min man om jag skulle vilja h sex med en annan tjej... inte med den tjejen bara eftersom jag har känslor för henne.

• Anonym (Gift med barn)
    Anonym (Bikille) skrev 2017-02-15 10:10:09 följande:

Jag är i samma läge som du. Förstår precis vad du går igenom. Personligen tror jag att du gör bäst i att antingen lägga band på dina känslor för att värna om familjen, alternativt att mannen är delaktig i dina sexuella äventyr så att det blir era sexuella äventyr. Men gå varsamt fram, och prata o känn efter mycket hur det känns.

Och självklart ska du inte ha sex med den upptagna tjejen som du har känslor för. Recept för en katastrof. .

Tack för ditt svar! Jag tänker inte göra nåt med det hela, vill inte experimentera med andra osv. Ville mest bara prata av mig lite men familjeliv var tydligen ett fel ställe...
  • Anonym (Gift med barn)

Mitt förhållande är väldigt bra, tycker jag. Min man har varit väldigt förstående, han tyckte väl till och med att det var spännande i början när jag sa att jag var intresserad av en tjej... Tyvärr så märkte jag ganska snart att jag kände nåt mer för henne så han blev väl lite orolig för vad som kan hända... men vi har pratat igenom allt och vår relation, barnen är det som är viktigast.

På tal om nåt annat, jag hört många gånger att det finns nåt som "gayradar". Borde det inte funka för bisexuella också?... :)

Svar på tråden Jag är nämligen bi...