Jag är nämligen bi...
Jo, jag är då nämligen bisexuell... Hade först upptäckt det när jag började jobba på mitt nya jobb. Jag blev förälskad i en tjej för första gången i mitt liv. Allt föll liksom på plats... Det hände några gånger innan att jag var intresserad av nån tjej men inte på det sättet.
Jag trodde att det skulle släppa efter ett tag men det har det inte gjort:(
Jag är gift, hon har en kille. Jag har till och med berättat det för henne (eftersom det var så nytt för mig), fick då för svar att "det är synd att vi båda är upptagna"... Kändes lite som att hon bara ville vara artig. Jag har delvis förstått att det finns inte på världskarta att det hade kunnat vara nåt mellan mig och henne...
Samtidigt som jag inte kan glömma det hela. Jag hoppas typ fortfarande att hon ska komma till mig nån dag och säga att hon känner detsamma...
Mannen min vet om allt detta och är såklart ledsen... men nu pratar jag inte mer om henne, delvis för att inte göra han mer ledsen, delvis för att jag vill försöka att glömma...
Vet inte ens varför jag skriver egentligen.... måste väl prata av mig lite...
Har nån av er liknande erfarenheter?
Ps. Har inga planer på att lämna min man. Jag är väl mest nyfiken på "det nya"...