Inlägg från: Anonym (JustAdude) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JustAdude)

Alla är ointresserade!

Hej TS.

Jag tycker att det låter som att du är en otroligt varm och snäll person som verkligen vill alla väl. Och det är absolut inget fel med att vilja det. Kanske är det så att du vill alla så pass väl att du förlorar lite av dig själv under tiden och kan uppfattas av andra att du är lite för snäll och lite för naiv?

Du ska absolut inte ändra på dig själv och låtsas vara någon du egentligen inte är bara för att du tror att det kommer att hjälpa dig, det lyser igenom förr eller senare.

Ger dig samma råd som jag ger till killar... nästan iaf... med några små undantag...

Jobba med dig själv, bygg upp ditt självförtroende/självkänsla.
    Bli bra på att säga ifrån (Särskilt när din mor säger elaka saker till dig).
    Klä dig snyggt (inte sexigt), ha en rak hållning i kroppen när du går ute bland folk. Le och se glad ut som att du går och tänker på något roligt (om det hjälper tänk på något roligt också).
    Utstråla självsäkerhet och positiv energi.
    Om någon "random" tilltalar dig ute på stan prata vänligt men med korta meningar och se ut som att du håller på med ditt. Om du ska ha en konversation med någon kille se intresserad och glad ut samtidigt som du är trevlig. Känns allt bra mellan er bli lite flirtig och våga ta för dig.

Det här baserar jag endast på vad jag har läst om dig.

Bara så att du vet.
    -Du är alltid vackrast när du är glad och positiv av dig!

Hoppas att det hjälper dig och att du får en bra dag!

Svar på tråden Alla är ointresserade!