Inlägg från: Hedhopp |Visa alla inlägg
  • Hedhopp

Stalker

Jag använder mig av merinfo.se. Du måste registrera ett konto men det kostar inget. Vet du namn och ungefärlig ålder och vart personen bor, i vilken stad, är det jättelätt att hitta den. Har personen ett ovanligt namn kan det räcka med bara för- eller efternamn. Då får du fullt namn, hela personnumret, folkbokföringsadress, om personen äger någon fastighet (inte vilken), företag eller bolagsengagemang, civilststus och om det finns fler personer skrivna på adressen. Det står också telefonnummer men jag är osäker på hur bra det stämmer, kollade upp mig själv och numret som står är gammalt. Förut fick man också veta om personen ägde något fordon, men det får du kolla i fordonsregistret nu.

Jag kollar upp män jag dejtar. För min egen säkerhet. Tar en screenshot och skickar till en vän. Har också upptäck flera gånger att män jag fått kontakt med och ev. tänkt träffa inte varit singlar. Något de "glömt" att informera om. Däremot har jag aldrig kollat upp andra, vänner och kollegor osv.

Svar på tråden Stalker