• KristinaJ

Ledsen behöver råd brun flytning

Tyvärr omöjligt att säga. Önskar själv det fanns svar, men finns så många möjliga orsaker. Min historia:

Färskförsök: bruna flytningar (sparsamma) till och från efter återföring. Livrädd för tidiga tecken på mens. Men det visade sig vara rester från gammal blödning, kanske äggplock, kanske återföring trodde kliniken. Blev aldrig mer än bruna flytningar. Plussade på testdag, sedan bruna flytningar igen, som blev rosa, som blev röda, som blev missfall vecka 6.

Fet: bruna flytningar, exakt samma, med start 10 dagar efter återförandet. Kliniken sa samma, gammal blödning alt. irritation från lutinus. Ingen kan säga. Fick mens innan testdag. 

Fet 2: Inga blödningar, inga färgade flytningar, sov som en kratta from ruvardag 10. Plussade på testdag, igen. Graviditetstecken, stegring på stickan. Slutade noja och testa mig vecka 9 pga kände mig så jäkla gravid. Första VUL v10 = inga hjärtslag. MA. 

Jag hoppas det är rester av gammal blödning i ditt fall. Brunt = gammalt blod = oftast ingen fara. Som IVF:are har det ju bökats ordentligt där inne. Dessutom kan både Lutinus och sköra IVF:slemhinnor ge små blödningar. Jag håller tummarna!

Svar på tråden Ledsen behöver råd brun flytning