anton999999 skrev 2017-02-10 16:12:43 följande:
Ojoj du har helt klart en låsning om detta i huvudet vilket bara smittar negativitet till din dotter och det tror jag inte du egenteligen vill.
Jag ska berätta lite för dej av mina tankar.
Som ung och oerfaren var jag ihop med 2 oskulder och vår bristande kunskap ledde inte till någon bra o skönt minne. Nu ver jag hur jag istället skulle göra till en fantastisk stund. Jag har varit med många kvinnor och ett problem hos nästan alla är att ni lägger över hela intiativet för sexakten på mannen. Dvs vem kysser, pillar, byter ställningar osv först, jo killen.
Här måste flickor lära sig tidigt att ta kontroll över sin sexualitet genom att tex onanera med leksaker och bygga upp en erfarenhetsbas som ger självförtroende inför mötet med killen och då våga förmedla vad hon vill och ta kommando för vad göra o inte göra. Därmed slipper killen fummla sig fram och gå över gränsen som leder till att tjejen genomför något hon inte vågade säga nej till. spenderade
Skulle gubben jag spendera tid med din dotter och prata o visa teorier för henne som en förälder oftast inte kan hade hon gåt därifrån med betydligt större självtjänsla o självförtroende inför livet. Problemet är ju att det finns folk där ute som oavsett ålder kan missbruka ett möte med en tjej för att bara tillfredställa sig själv.
Tänk om det funnits någon utökad sex utbildning förutom skolornas lexion om hur man trär på en kåsis bara. Mina barn är vid puberteten och jag är tydligen den ende föräldern som kontaktat skolan för att veta hur långt de informerar. Jag vet att det inte går till på rätt sätt inför sexdebuten men jag sitter här o nu inte med något svar för hur de ska lära sig då de sätter kudden för ansiktet i pinsamhet då jag är förälder. Är jag fortfarande en pedofil?
Men visst serru, alla peddon ser ju sig själv som normala och missförstådda genier. Prova o kör den där visan på något föräldramöte eller fikat på jobbet så ser du direkt vilken respons du får...
Sorry men du är inget annat än ett äckel med väääldigt skeva värderingar.