Milou3 skrev 2017-02-27 13:00:00 följande:
Ja lördag blir nog i tidigaste laget kanske :)
Aldrig fått en nidis men tyckt mig ana stick den gången jag blev gravid nyss dock. Bara 4 dagar efter äl så kanske inte va det iof :)
Känner du av molvärk än?
Jag börjar noja över att äl fortfarande kanske inte skett eller annat fel för har rejäl molvärk konstant och haft i 2 dygn nu. Både fram, ländryggen och ibland en dragande känsla från livmodertappsområdet : /
Kanske bör kolla upp?
Nog inte för tidigt, de gånger jag vart gravid har jag känt av det redan på ÄL+4 genom att jag mått illa som att jag har influensa...har inte känt det denna gången men vet även att det kan vara annorlunda för varje gång, så försöker att inte tänka allt för mycket på hur det har varit...
Känner mer att det drar lite på sidorna om livmodern, spänner och gör ont om jag reser mig för fort. Svag molvärk bara, inget nämnvärt. Kan ibland ha ont hela vägen från ÄL till BIM, förra månaden kände jag typ ingenting, känns nog lite så denna gången med, att det inte känns så mycket. Inte än iaf. Och idag har jag ju börjat med progesteronet och då får jag ju ofta en hel del skensymtom vilket gör det svårt...
Har du nån gyn så kan de ju alltid ta prov på dag 21-23 för att se om ÄL faktiskt blev av? Just nu kan de nog inte säga exakt faktiskt