Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten

FDFMGA skrev 2017-10-28 13:54:04 följande:
    Ironi är kontraproduktivt på FL.

Små barn och vissa andra har inte potential att förstå ironi, hur tydlig den än ärSkrattande
    A tror jag inte fattar på riktigt. Ingen idé att försöka förklara för det slår i taket långt före det. B tror jag fattar men tar varje tillfälle att försöka sätta sig på mig. Break a leg liksom

Både A och B är helt lost gällande varför jag inte pratar med dem.

Stalkers med agressivitets issues fattar inte varför människor tar avstånd. Precis som M inte bör beblanda sig med SD så håller man sig väl ifrån den här typen av osunt beteende.

http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/sd-man-utreds-f%C3%B6r-attacken-mot-hanna-wigh-1.4775500
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    korruption skrev 2017-10-29 00:48:39 följande:

Att regeringen gått SD till mötes avseende minskad invanddring torde vara ett sällan skådat faktum.

Och vem gich regeringen till mötes förra gången man minskade på invandringen och SD inte fanns?

Ingen har gått SD till mötes utan det är business as usual med beslut som SD inte är delaktiga i.
  • nihka
    snygg skrev 2017-10-29 10:15:38 följande:
    En handskakning som aldrig ägt rum påverkar dig uppenbart rätt mycket.
    Det bekymrar dig inte alls att påstå att något som är dokumenterat aldrig har ägt rum?
  • nihka
    snygg skrev 2017-10-29 10:14:01 följande:
    Din analys är felaktig.

Hösten 2015 hade vi en ohållbar situation p.g.a massinvandring. Vanligt sansat folk såg att detta funkar inte. Därav var SD under en period Sveriges största parti.

När Löfvén sent omsider drog i nödbromsen började långsamt de värsta problemen att lätta och saker närmar sig det mer normala.
    Sverigedemokraterna har aldrig varit Sveriges största parti.
  • nihka
    Padirac skrev 2017-10-29 10:58:08 följande:
    Ja, det återstår att se.

M är fortfarande där och nosar - UK får väl bekänna färg under våren.

Enskilda inom M eller UK?
  • nihka
    Din analys är felaktig.

Hösten 2015 hade vi en ohållbar situation p.g.a massinvandring. Vanligt sansat folk såg att detta funkar inte. Därav var SD under en period Sveriges största parti.

När Löfvén sent omsider drog i nödbromsen började långsamt de värsta problemen att lätta och saker närmar sig det mer normala.
  • nihka
    Padirac skrev 2017-10-29 11:12:09 följande:
    Nu är det ju inte så att SD är oskyldiga offer. 

SD visar ju sina sämsta sidor om och om igen. 

www.metro.se/artikel/mattias-karlsson-polisanm%C3%A4ld-f%C3%B6r-f%C3%B6rtal-efter-facebook-inl%C3%A4gg

www.dn.se/nyheter/sverige/akesson-backar-karlssons-inlagg-ett-medialt-spektakel/

"? Då får man tåla lite tjuvnyp på sociala medier. Det är inte det minsta märkligt, tycker jag, säger Åkesson ...."
    Oavsett hur enskilda partier och dess företrädare uppför sig så får man i en demokrati lov att välja vem man vll samarbeta med och vem man väljer bort att samarbeta med. Det är ganska basalt och borde inte vara svårt att förstå.

Det verkar som en del blandar ihop möjligheten att välja samarbetspartner med att det skulle vara obligatoriskt att samarbeta med alla. Särskilt SD anser att man är mobbade genom att ingen väljer att ta till sig dem och det skulle säkert NMR vara om de skulle få över 4% av rösterna. Skulle inte tro att så många skulle vara intresserade av att samarbeta med dem heller, mer än möjligtvis SD.
  • nihka
    Din analys är felaktig.

• nihka
    KillBill skrev 2017-10-29 11:51:09 följande:
    Att SD blir störst i en opinionsundersökning med självrekryterad panel betyder inte att SD är störst..            
    Precis. Undersökningsresultat som väsentligen skiljer sig åt från övriga ska ses som de avvikelser de är.
  • nihka
    Din analys är felaktig.

Svar på tråden Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten