• Tisse85

Följas åt i väntan på bim?

LinaJ87 skrev 2017-02-07 19:04:54 följande:

Så förväntansfull inför ditt test imorgon. :)

Imorgon blir mitt första test. Någonsin. BIM den 12e. Kommer gå upp mitt i natten bara för att testa. Haha.

Hur i hela friden har du lyckats vänta :) de är starkt jobbat.

Jag kommer inte kunna sova, ska vänta här tills du har gjort det inatt :D
  • Tisse85
    Callisia skrev 2017-02-07 20:22:24 följande:

Imorgon kl 15! Ohhhh Du måste att skriva direkt och meddela hur det gick. Sitter här och vill höra. Jag vet, har också läst om 25%chans att ägget blir befruktat. Det låter inte särskilt bra. Om man tänker på att var fjärde månad kanske man har tur och kan bli gravid då :/

Japp, man får sexa var fjärde dag så borde man få till det. Tur att spermierna lever flera dygn! :D

Jag tycker det har stuckit lite i nedre magen idag. Idag har jag verkligen varit hur yr som helst när jag rest mig upp. En gång fick jag sätts mig ner igen för det nästan svartnade. Antingen är det riktiga gravidtecken eller så är jag bara såå trött mentalt av att hjärnan går på högvarv för jag tänker så mycket på allt...

Idag är jag väldigt gasig i magen ( ursäkta infon)

Och så sticker det i blygdbenet o lite små värkar.

jag vet!! Brevbäraren är inte den snabbaste här ute på landet.

Du är nu -5 bm :) har du ett sånt early test?
  • Tisse85
    Callisia skrev 2017-02-07 20:40:53 följande:

Samma här, jättegasig och har varit inett par dagar. Fiser verkligen inte så mycket normalt sett haha. Älskar att höra att andra har samma symptom som jag, känns bättre då! *hoppas* Jag har ert vanligt cb test med plus el minus. Står att man kan använda den några dagar före beräknad mens men jag vågar inte chansa förrän tidigast dagen innan. Vad har du för test?

Min man tycker inte jag ska testa alls förrän om ett par veckor. HAHA galenskap. Här ska det testas!

Haha aa det där var verkligen inget annat än galenskaper :D

jag hade clearblue early båda gg och dom är så känsliga att 79% säkra vid -6 BM.

Jag fick 2 positiva test på kvällen med -6bm

Det är oftast inga små smygar fisar.. hahaha
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-07 21:38:59 följande:

Ingen aning! Men hade absolut inte kunnat vänta till söndag!

Haha. Hur ska jag kunna sova då?

Jag kollar igenom alla masterchefs pogram som finns, o när någon åker ur tävlingen så gråter jag lite :)
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-07 19:04:54 följande:

Så förväntansfull inför ditt test imorgon. :)

Imorgon blir mitt första test. Någonsin. BIM den 12e. Kommer gå upp mitt i natten bara för att testa. Haha.

Hur gick det??

Oo så spännande... <3
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-08 06:52:08 följande:

Kunde inte blivit mer negativt! Stod och tittade på det i en halv evighet för att se om det kanske ångrade sig. :P

Dock BIM -4 eller -5 idag. Väntar nog till BIM med att ta ett nytt test. Och är det negativt har jag en hel cykel till att fokusera på mig och min sambo. Och en chans att hinna gå ner ytterligare i vikt och innan en graviditet. :)

Det finns såna early test, var det sånt du använde?

Snart är kl 15 här..

Som sagt ditt test kan helt enkelt bara vara för tidigt.
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-08 11:09:27 följande:

Mitt var ett sånt där superdupertidigt som mäter redan från 5 istället för vanliga 25.

Vi får se hur det blir på BIM.

Nu ser jag framemot att se ditt positiva test!!! <3

Hade med ett sånt som mätte från 10.

Snart kommer posten :D
  • Tisse85
    Tisse85 skrev 2017-02-08 12:12:10 följande:

Hade med ett sånt som mätte från 10.

Snart kommer posten :D

3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-08 11:09:27 följande:

Mitt var ett sånt där superdupertidigt som mäter redan från 5 istället för vanliga 25.

Vi får se hur det blir på BIM.

Nu ser jag framemot att se ditt positiva test!!! <3

3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D

• Tisse85
    Callisia skrev 2017-02-07 20:22:24 följande:

Imorgon kl 15! Ohhhh Du måste att skriva direkt och meddela hur det gick. Sitter här och vill höra. Jag vet, har också läst om 25%chans att ägget blir befruktat. Det låter inte särskilt bra. Om man tänker på att var fjärde månad kanske man har tur och kan bli gravid då :/

Japp, man får sexa var fjärde dag så borde man få till det. Tur att spermierna lever flera dygn! :D

Jag tycker det har stuckit lite i nedre magen idag. Idag har jag verkligen varit hur yr som helst när jag rest mig upp. En gång fick jag sätts mig ner igen för det nästan svartnade. Antingen är det riktiga gravidtecken eller så är jag bara såå trött mentalt av att hjärnan går på högvarv för jag tänker så mycket på allt...

Är så himla lycklig <3
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-08 14:40:07 följande:

Åh, Megastort grattis! <3

Tack <3

Jag vill följa dig hela vägen till ditt plus oxå.

Och självklart framöver med.
  • Tisse85
    Milou3 skrev 2017-02-08 15:05:01 följande:

Fast ditt test innan var nog det absolut tydligaste jag sett läggas upp här på fl! Och så tidigt innan bim!!

Du hade väl bim den 10 feb?

Stort grattis iaf!

Aa jag har bim på fredag 10/2 & tog det första testet 3/2 . Enligt min ägglossnings kalender så hade jag ägglossning 26 o då låg vi med varnadra.

Om ägget har släppt tidigare så måste de ha varit någon gg runt 16-19/1 men min mens slutade den 17/1 och dom andra dagarna har min sambo varit på annan ort på jobb .. läste att om man väntar tvillingar så får man mycket högre hgc. Någon som vet något om de?
  • Tisse85
    Callisia skrev 2017-02-08 14:54:08 följande:

Åh grattis!!!!!! <3 Såååå roligt!!!! Är jätteglad för din skull. Måste kännas underbart!

Tack <3 känslan är obeskrivlig.
  • Tisse85
    Lillen 84 skrev 2017-02-08 20:33:33 följande:

Grattis till er som plussat.

Tycker ni att brösten känns något annorlunda mot när det är mens på G mot graveditet?

När det är mens pågång har jag jätteont på bägge sidorna och ut mot armhålorna.

Men denna gg när jag fått positivare så har jag ont plus att de är som att de sticker i brösten ibland. O gör extta ont när jag vaknar.
  • Tisse85
    Mijjan skrev 2017-02-19 06:48:48 följande:

:( Vad tråkigt... Men just nu känner jag nästan att den hellre får komma än att hålla på som för mig :O

Jag hade ägglossning 26/1 & 2/2 fick detta positiva svar med clearblue early. Ägglossning +7 eller -7 BIM.

Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?