Swinka skrev 2017-06-03 19:44:05 följande:
Vad spännande!
Vad blev det för vagn? Och vad avgjorde?
Vi tittade på Britax smile 2 eller emmaljunga super viking. Kan noll om barnvagnar men försökt så gott det går att skapa.mig någon sorts uppfattning vad som.är bra och dåligt.
Lätt att spåra på shoppingen, vi köpte en Troll bedside crib på blocket idag, ska hämta imorgon. Men min man är ju roligast, han ska ju ha Allt han ser som är fint. Jag får hejda honom, haha
Och tuttarna.....herregud. har fått köpa nya bh:ar och.en bikini överdel i storlek 70I!!!! Alltså I!!! Det är ju lika stort som mitt huvud typ! Och det här är bara halva graviditeten. Hur blir det sen liksom?!
Nåväl, allting börjar bli så verkligt nu. Sparkarna känns ofta, magen växer. Man inser att snart är ingenting som förut..spännande men också läskigt!
Det blev en Emmaljunga super Viking. Har inte haft det tidigare till mina barn, eller en Emmaljunga scooter (sittvagn) som vi har varit så nöjda med. Har egentligen bara haft superviking som första val hela tiden.
Till min son barn nr 2 hade vi en brio sing som nu heter britax, som ni har kollat på. Den var jag jag jätte nöjd med. Bra liggdel och sitt del. Och att man kan enkelt fästa bilstolen på chassit utan några extra fästen, som jag måste ha nu till Emmaljunga.
Så jag tror att om ni väljer någon av dessa vagnar så blir ni nöjda. Kan ju själv inte uttala mig om supervikingen mer än att jag gillade den så mycket.
Haha här är det tvärtom, min man som tycker jag är galen. Jätte kul tycker jag att din man är lite shopping galen.. jaha vad är det för säng? En vanlig spjälsäng?
75H köpte jag.du får sy om till mössor sen haha... nä nu får dom inte växa mera. Jag har 1 bh som jag kan använda.. vill inte köpa mer egentligen ifall dom blir förstora sen. Så jag ska nog köpa amninhsbh direkt nu, inte så kul men känns mer nödvändigt.
Har inte känt av så jätte tydligt av den lille där inne. Lite grann då o då. Senast igår, och det måste har varit bebis. Äntligen ul på onsdag :)