Gravid Bf Oktober 2017
Bm besök idag. V26. Plus 5 kg på vågen och 22 cm i magmått. Ska börja med Blir saft, 105 i hb.
Här kommer min mage 24+0.
Bm besök idag. V26. Plus 5 kg på vågen och 22 cm i magmått. Ska börja med Blir saft, 105 i hb.
Roligt med magbilder, så mysigt. Jag har också ansökt om graviditetspenning. Jag jobbar bara tre dagar nästa vecka sen har jag fyra veckor semester. Och direkt efter det går jag på graviditetspenningen. Känns overkligt att jag inte ska tillbaka till jobbet.
Jag har också en del sammandragningar. Vissa dagar är mer än andra. Men jag har en väldig foglossning och ischias i höger skinka och väldigt ont i svanskotan också. Så det är tur att jag snart har semester.
Hoppas ni andra mår bra. Jag tycker det känns som att tiden går väldigt fort ändå. Veckorna rusar fram. Snart får vi sitta där med våra små knyten :)
Min mage i v26+0
Litenblomma - Kalmar län - Bf 2 oktober
Musetti - Paris - Bf 17 alt 24 oktober
Euphoria85 -Skåne län - Bf 17 oktober
Så många fina magar! Och grattis till semester ni som har det :)
Det är kul att vi är ett litet gäng som följs åt här, även om vi inte vet mycket om varandra så känns det ändå som vi känner varandra lite grann. Det är ett fint sällskap att ha :)
BF lista
Litenblomma - Kalmar län här - Bf 2 Oktober
Solglimt - Södermanlands län - Bf 11 Oktober
Glad81 - Västra Götalands län - Bf 12 Oktober
FiaW - Skåne län - Bf 16 Oktober
Musetti - Paris, bf 17 alt 24 Oktober
Euphoria85 - Skåne län - Bf 17 Oktober
Linnnn - Östergötlands län - Bf 20 Oktober
Swinka - Stockholms län - Bf 23 Oktober
BFoktober2017 - Kalmar län - Bf 25 Oktober
Mellan varje barn glömmer man hur små de är. Jag har handlat lite då och då sen kub. Syskonen tycker att det är spännande att titta i lådan. De flesta stora saker har vi kvar och vagnen köptes ny till sista så det är mest kläder som behövs. Har ni andra börjat köpa nåt?
28+6 idag.
Sitter och kämpar emot illamående efter att ha druckit sockerlösningen här hos bm.
Dagens sf 27.
Bebis huvud ligger ner mot vänster höft :)
Idag är det dags för mvc besök. Nyfiken hur mycket magen växt sen sist. Jag har så otroligt mycket sammandragningar, är ganska jobbigt. Och jag blir kissnödig vid varje sammandragning. Har haft mycket med dom andra med men nu är det mer.
Lägger ut en bild från i fredags då jag gått 29 veckor.
Klarade sockerbelastningen utan kräk :)
Värdena var bra!!
Blodvärden var det inte lika bra med och jag slipper inte niferex.