Anonym (Jaha ok) skrev 2017-01-30 00:19:35 följande:
Anonym (hmm) skrev 2017-01-29 22:38:34 följande:
kan även tillägga attt jag tycker att min man är sjukt attraktiv men inte pga hans kropp utan hans ansikte är helt fantastiskt. Symmetriskt med synligt/grovt käkben, mörkbrunt hår, vackra ögon, olivfärgad hy osv. Så det spelar lixom ingen roll hur ofta han tränar det är hans ansikte jag tycker är viktigast.
Så även om du har supertränad kropp så kanske ditt ansikte inte är så fint...?
Det ser lite annorlunda ut idag än för 11 år sedan. En blyg kille som gillar djur hade inte prioriterats ute i dagens samhälle bland många tjejer, ute på dejtingsidor m.m
Tror även att det är betydligt färre tjejer som tar första initiativet (speciellt att kyssa som du gjorde på första dejten) överlag nu för tiden i.o.m att de inte behöver jaga, det finns minst 10 killar till i inkorgen som väntar på att få svar. Att kyssa någon på första dejten är inte alltid rätt men jag om det hade gjort det så tror jag ändå majoriteten av gångerna hade varit om killen tagit initiativet.
Orkar inte försvara mitt ansikte med en ny text så jag kopierar det jag skrev tidigare:
"Jag har inte haft otur med att få något födelsemärke mitt i ansiktet, en krokig näsa, öron som står ut eller något annat "skralt" som du väljer att skriva.
Jag har ett helt normalt utseende och en bra skäggväxt som jag är nöjd med! :)
Inga akutbesök inplanerade för att lägga mig under kniven m.a.o."
Kul f.ö att ni hittade varandra. Inte alla som blir kära direkt sådär som du beskrev.
Jag och min man träffades inte på ngn dejting-sida utan på en sida för folk med gemensamma intressen och vår avsikt var inte att dejta. Vi började skriva, blev vänner och seddan blev vi kära innan vi träffades för första gången(därav kyssen, kändes helt rätt)
Du kanske ska sluta skriva på dejting-sidor? Utan vara inne på sidor för folk med samma intressen och kanske släppa alla krav "att hitta en tjej" utan mer en kompis.
Då kanske du verkar mindre desperat och slappnar av mer och en tjej helt plötsligt dras till dig naturligt.
Ja det verkar vara ett annat klimat ute idag än för 11 år sedan(var dessutom bara 18 då och egentligen inte alls intresserad av ett förhållande) Tycker verkligen synd om de som hänger på dejting-sidor osv hade nog aldrig tyckt om det då alla verkar så desperata, lite creepy osv.
jag hoppas dock att du lyckas hitta någon, tråkigt att det inte gått hittils trots att du "har alla rätt" verkar det ju som.