• Cerena

Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker

Kanske han är en Stig Helmer typ fast med lite mer muskler och magrutor?

Kanske han tror att han kan få en proteindrink om han trycker på nån knapp över sittplatsen i flygplanet

• Cerena
    MrsTM skrev 2017-01-29 19:00:48 följande:

Fan vad folk är taskiga mot dig i den här tråden TS. Lämna FL bums och ge dig ut i vimlet! Du fixar det!

Nej inte direkt taskig väl. Mer sarkastiskt ironisk. Tänk på att Helmer i filmerna fixade ju flera tjejer med sin udda ..."charm" (?)
  • Cerena

[quote=77359172][quote-nick]Anonym (Snart 30) skrev 2017-01-29 20:26:03 följande:[/quote-nick]Jag tog första steget och visade intresse för killarna = avskräckta och helst aldrig ville se mig igen om det inte handlade om kravlöst sex.

Om jag då nedgraderar dem till vänner utan någon jätte kontakta så är jag plötsligt skit intressant..

Bryter kontakten då.. orkar inte med spel [/quote

Man undrar ju förstås hur det gick till. Känns som det utelämnas en del info för att förstå sammanhanget.

Kanske du kom och störde dom i sitt "viktiga" killsnack? Ibland vill killar inte vilja ha med tjejer för då vill de umgås med bara med likasinnade med "polarna". Som tjej är man då plötsligt mindre välkommen. Det skapas en "obalans" när tjejer är med sa en killkompis till mig som en förklaring till fenomenet.

Man undrar ju förstås hur det gick till. Känns som det utelämnas en del info för att förstå sammanhanget. Kanske du kom och störde dom i sitt "viktiga" killsnack? Ibland vill killar inte vilja ha med tjejer för då vill de umgås med bara med likasinnade med "polarna". Som tjej är man då plötsligt mindre välkommen.

Det skapas en "obalans" när tjejer är med sa en killkompis till mig som en förklaring till fenomenet.

Ja vad säger man ...

• Cerena

Det är ju inget konstigt egentligen att killar är ute efter sex. Det är ju ett primärt behov. Om de inte var ute efter sex skulle jag se det som en tydlig signal att man inte är tillräckligt attraktiv i deras ögon. Ibland blir det mer än bara sex när känslor kommer in i bilden. Ibland inte. Inget konstigt alls.

Ärligt talat förstår jag inte problemet som en del tjejer tycks ha kring detta. Känner man sig lurad på nåt sätt bara för en kille vill ha sex? Bara för att man letar efter den stora kärleken och att det är svårt att hittar den? Är det killars fel för att de vill ha sex och finner dig attraktiv? För mig är det en helt naturlig process.

Visa vad du själv vill då har du gjort vad du kan. Om det inte "klickar" med killen känslomässigt så acceptera det. Alla måste ju göra det. Kärlek är inte nåt man finner i första bästa. Ibland blir det bara sex och själv tycker jag det är rätt okej. Sex är skönt. Så mitt tips till andra tjejer, släpp lös lite och lita till ditt eget omdöme. Vill man, gör det, känns det inte bra, så tackar för dig.

Hur svårt kan det va?!

Svar på tråden Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker