Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker
Till TS:
Tycker "allt" känns omständigt på nåt sätt. Visst man ska ha djup i sina tankar men dina känns "lite jobbiga" eller tom avtändande. Det märks att du inte haft någon vidare framgång hos tjejer. Din attityd, din osäkerhet i att göra om dig, bete dig olika osv. får nog intresset att svalna hos den du ska försöka fånga intresset hos. Det blir helt enkelt inte äkta!
Nåja, det är väl mitt försök finns en anledning till din situation om du ser schysst ut i övrigt, alltså inte bara i kroppen...
Det är en riktig iakttagelse att tjejer inte ska vara "för på" men det gäller killar också. Allt beror på hur man gör det och om ens sätt och övriga charm är välkommet för mottagaren. Killar och tjejer gör ju saker på lite olika sätt om man ska generalisera.
Tjejer är betydligt mer vana än killar att "välja" av de som visar intresse. Själv ser jag ganska snabbt om jag har intresse i en kille eller inte, alltså in real life. Då finns det många sätt att fånga hans uppmärksamhet, behöver inte alls uppfattas som på. En del i ens omgivning vet inte ens att man flörtar med en viss kille men killen märker det nog, det lovar jag . Nu råkar jag oftast ha framgång de gånger jag tar detta initiativ. Har man en sådan bakgrund blir det ju inte svårare nästa gång, om man så säger.
Nätet erbjuder visserligen matchning men det är långt från så perfekt som det kan låta. Dessutom är det en väldigt stor förenkling av mysteriet Attraktion. En del par är ju tex väldigt opposite men har det kanon ihop ändå. Så matchning går bort. Inte mer träffsäkert än något annat.
Ja vad ska jag säga...Finn dig själv först!
//Lycka till.