Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker

Hej på dig!

Jag tycker ärligt talat att många av tjejerna som skriver här är sjukt elaka. Du, TS, verkar vara en superfin kille. Det är egentligen inte konstigt om du inte träffar någon bra tjej om den stora massan är som alla hatare här i den här tråden. Herregud, vad begär man av en kille?

Nu är det länge sedan jag var ute och flörtade på krogen, men helt ärligt, det måste vara ett bättre sätt att träffa någon än på nätet!

Klä dig snyggt, lukta gott och se glad och charmig ut. Prata med tjejer och bjud på dig själv. Lyssna på tjejen, var intresserad. Ge komplimanger, rör henne lätt vid armen. Se henne i ögonen och få henne att skratta.

Jag vet själv, när jag var inne i den svängen, hur roligt det var att träffa någon rolig kille med busig blick. Hur jag kunde fastna med någon speciell i timmar och prata om allt möjligt. Slänga in lite flörtiga kommentarer och så sen var man bra sugen på att gå hem med honom, men det bästa var om det inte blev något första kvällen.

Jag är rädd att allt detaljer snacket över nätet är dödande för den verkliga känslan för attraktionen. Gå ut, var dig själv och visa aldrig om du känner dig desperat. Du kanske inte gör det, men om du gör det så lyser det nämligen igenom.

Jag tycker i alla fall att du låter supertrevlig, mogen, och hälsosam. Det är något positivt!

Jag önskar dig all lycka! Skippa bara alla konstiga och elaka brudar. Snacka med dom roliga tjejerna istället!

Ha det fint!

Svar på tråden Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker