Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker
Du är inte attraktiv helt enkelt. Vare sig det är fysiskt eller persolighets/beteendemässigt. Sen kan jag säga så här att killar som snackar om att de vill ha "skönt sex", och att om det blir seriöst eller inte får tiden visa, dissar jag med en gång. Fruktansvärt avtändande och avskräckande. Jag vill ha en man som vet vad han vill ha (ett seriöst förhållande) och enbart är ute efter just det, och inte lägger ner tid på att träffa någon om han inte känner sig säker på att det kan leda till något riktigt med. Sen att nämna sex överhuvudtaget på det sättet visar direkt att det är en typ av kille som jag inte vill ha att göra med (en sexfixerad). Detta är vad jag personligen känner och tycker dock, andra tjejer känner annorlunda. Men jag tror jag vet precis vilken typ av man du är, har kommit i kontakt med väldigt många sånna som dig på nätet. Det är "vet inte vad jag är ute efter" eller "hoppas på att träffa nån för nåt seriöst men det får tiden avgöra". Jag dissar dom allihop direkt, är inte intresserad av den typen av man. Bland de värsta är de som skriver i sina profiler att "vet inte vad jag söker här. Vill i slutändan ha ett seriöst förhållande men det är ju inget jag kan garantera innan vi träffas". Eh no shit. Självklart kan man inte veta om det blir ett seriöst förhållande med en specifik person innan man träffats MEN det ska vara syftet med att dejta, och det enda syftet dessutom. Så fort man märker att det inte kommer leda till ett seriöst förhållande ska dejtandet avslutas. Istället vill den här typen av man dra ut på det, göra tjejen till ett kk eller en kortvarig fling på några veckor eller ett par månader, få henne att tro att det leder någonstans medan han fortsätter dejta andra och inte "känner sig redo" för att sätta några titlar på relationen. Detta har jag sett i min omgivning många gånger och det är fullkomligt avskyvärt. Jag vill inte hamna där och därför går alla veligpettrar bort med en gång.