• MrsTM

Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker

Vilka taskiga svar du fått TS! Som om ditt träningsintresse skulle vara en nackdel, vilket trams. Fattar väl alla att någon som är singel spenderar mer tid på gymmet än någon som har en respektive att mysa med i soffan.

Jag tycker det är uppriktigt tråkigt att en bra kille som du har svårt för att få tjejer. Vet inte vad jag ska ge dig för råd förutom det slitna uttrycket "var dig själv". Jag föll för min man för att han kunde uttrycka sig väl i skrift på nätet. Jag har fallit för min flirt för att han är en galen livsnjutare som lever för att få folk att skratta.

Med humor och en avslappnad inställning till livet och dig själv kommer du långt. Utgå inte från att tjejer är kräsna eller elaka, de flesta vill samma sak som du, nämligen att möta sitt livs kärlek.

Kan även tipsa om att en smart raggningsreplik är "får jag bjuda dig på ett glas någon kväll?" Kvinnor älskar att bli bjudna på ett glas vin eller en drink! Det låter kanske knäppt men är helt sant. Oroa dig inte för att vara för "på" utan försök bara visa intresse och respekt, slösa med komplimanger och låt henne smälta dessa innan hon svarar.

Om inget annat hjälper: spara en stor del av din lön de närmaste tio åren. Välbärgade IT-snubbar har betydligt större chans hos 30+ kvinnorna än vad de har hos kräsna 25-åriga bruttor.

Lycka till!

• MrsTM

En sak till! Öva framför spegeln på att få till glimten i ögat, som en buspojke som är på väg att göra nåt han inte får. Blicken hos min flirt är nåt i hästväg, jag smälter som smör när han tittar på mig. Lika delar bus, beundran, humor och självförtroende. Som att han vill säga "jäklar vad du är fin gumman, skyll dig själv om du inte är sugen, jag har en massa kul i åtanke."

• MrsTM

Fan vad folk är taskiga mot dig i den här tråden TS. Lämna FL bums och ge dig ut i vimlet! Du fixar det!

• MrsTM
    Anonym (Jaha ok) skrev 2017-01-29 22:27:40 följande:

MrsTM

Har läst alla dina inlägg men väljer att citera dig på ditt sista.

Tack för dina ord verkligen det uppskattas. Jag står på mig och borstar av mig det som inte får mig att utvecklas eller tar mig framåt i mitt sökande.

Jag vet mycket väl vad jag har att erbjuda en tjej och trollkommentarer som förekommer här kommer inte få mig få mig ur balans. Den dagen en tjej ser mig för vem jag är och vad jag verkligen vill ge henne i livet kommer komma... hur kan jag vara så säker på det..? Jag måste vara det, annars har jag tappat hopp och vem är jag då?

Du får gärna fortsätta följa tråden! 

Bra där! Tycker att du verkar vara en kanonkille och den tjej som fångar dig kan skatta sig lycklig. Kram!
Svar på tråden Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker