Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker
Vilka taskiga svar du fått TS! Som om ditt träningsintresse skulle vara en nackdel, vilket trams. Fattar väl alla att någon som är singel spenderar mer tid på gymmet än någon som har en respektive att mysa med i soffan.
Jag tycker det är uppriktigt tråkigt att en bra kille som du har svårt för att få tjejer. Vet inte vad jag ska ge dig för råd förutom det slitna uttrycket "var dig själv". Jag föll för min man för att han kunde uttrycka sig väl i skrift på nätet. Jag har fallit för min flirt för att han är en galen livsnjutare som lever för att få folk att skratta.
Med humor och en avslappnad inställning till livet och dig själv kommer du långt. Utgå inte från att tjejer är kräsna eller elaka, de flesta vill samma sak som du, nämligen att möta sitt livs kärlek.
Kan även tipsa om att en smart raggningsreplik är "får jag bjuda dig på ett glas någon kväll?" Kvinnor älskar att bli bjudna på ett glas vin eller en drink! Det låter kanske knäppt men är helt sant. Oroa dig inte för att vara för "på" utan försök bara visa intresse och respekt, slösa med komplimanger och låt henne smälta dessa innan hon svarar.
Om inget annat hjälper: spara en stor del av din lön de närmaste tio åren. Välbärgade IT-snubbar har betydligt större chans hos 30+ kvinnorna än vad de har hos kräsna 25-åriga bruttor.
Lycka till!