Inlägg från: Anonym (Ellie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ellie)

Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker

Du är alldeles för defensiv TS. Försök inse att tjejerna skriver här för att hjälpa dig. De skriver sina åsikter enbart baserat på vad du skriver. Såsom det går till på nätet.

Om tjejerna här uppfattar dig på ett sätt så uppfattar nog tjejerna på tinder dig likadant. Det har ju noll och ingenting att göra med hur du är i verkligen livet, så ta det inte personligt.

Vi tjejer kan välja och vraka på nätet (har själv träffat min sambo på internet) och det gör att det är väldigt lätt att avfärda en kille baserat på väldigt lösa grunder. Eftersom det finns minst tio till som väntar på svar.

Mitt bästa råd till dig är att försöka hitta något annat intresse än bara träning. Dels för att inte framstå som "träningsnörd" då detta är avskräckande för många tjejer. Men även för att det kan vara ett bra tillfälle att träffa nytt folk. Kanske nån tjej som är intressant eller någon som har en kvinnlig vän som är intressant etc.

• Anonym (Ellie)
    Anonym (Jaha ok) skrev 2017-01-30 21:23:25 följande:

Folk verkar ha fått väldigt olika uppfattningar om mig. Defensiv, desperat, har hela paketet, snygg, drömkillen som man ska ta kölapp till, har alla rätt.

Det är intressant och nyttigt för mig men samtidigt blir det svårt.

Tycker du att jag verkar desperat. I en annans ögon är jag för defensiv?

Jag har inte alla rätt, det är inget jag eftersträvar eller vill ha. Hur roligt hade det varit att vara tillsammans med en sån person?

Tack för dina ord och tankar!

Det visar ju tydligt hur svårt internetdejting är. Hur ska man få fram en bild av sig själv som stämmer. Det är ju totalt omöjligt.

Generellt skulle jag säga att det inte känns helt äkta det du skriver. Jag upplever att det är många fina ord och fraser som känns tillgjorda. Även om du verkar vara en toppenkille som sannolikt kommer bli en väldigt bra pojkvän så tror jag aldrig att jag skulle intressera mig för dig (på internet) Jag är ju dock bara en tjej så det ska du inte dra för stora växlar på. Och du kanske provat andra sätt att skriva. Men internetdejting är inte för alla. Du kanske skriver på ett sätt som inte drar till sig tjejer som du egentligen är intresserad av eller som egentligen inte är intresserade av en kille som dig. Om du förstår vad jag menar?

Nä ut och hitta nåt annat intresse där du kan träffa både tjejer som kan bli aktuella eller nya vänner med en helt ny bekantskapskrets du inte utforskat ännu =)
Svar på tråden Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker