Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker
Anonym (VWUQZ) skrev 2017-01-29 17:21:38 följande:
Jag har inte påstått att ditt syfte är att ligga runt eller bli största hingsten i stan. Jag har sagt att den inställningen att "tiden får utvisa" vad det blir för typ av relation är avtändande i sig och det även är så att många som velar runt använder just den typen av uttalande. Tanken ska vara att det ska bli en seriös relation och inget annat (och märker man att det inte kommer bli det av nån anledning ska dejtandet avslutas med en gång). Känns den tanken jobbig för killen är jag inte intresserad. Inte svårare än så. Sen kan man ju faktiskt tycka att det kanske hade varit bra om fler tänkte fem eller ja, 10-15 år (eller helst ännu längre) framåt om man ser hur många som går in i relationer utan en tanke på hur framtiden skulle kunna bli med den personen. Man behöver inte utnyttja någon för att vara sexfixerad. Enligt mig är man sexfixerad om man tycker att sex är så pass viktigt att man behöver nämna sex överhuvudtaget på det sättet. Och jag är inte intresserad av sexfixerade män.
Sen handlar inte det här om vem du är eller vad dina egentliga intentioner är. Det handlar om hur du upplevs och varför tjejer dissar dig. Jag hade dissat dig direkt av dessa anledningar. Andra tjejer kanske dissar dig av samma eller helt andra anledningar.
Det är typiskt kvinnligt att döma ut killar på lösa grunder, bara baserat på något bagatellartat fel eller en olycklig formulering. Och det i sin tur beror på att ni kan välja och vraka mellan presumtiva partners och behöver inte lära känna någon på djupet. Tror ni missar mycket bra där...
Hur tycker du en man ska uttrycka sig för att det ska duga åt dig? Borde vara intressant för alla i TS` situation att veta...