Inlägg från: Det tar tid |Visa alla inlägg
  • Det tar tid

Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker

Jag tror på dig, TS.

Jag tycker att du låter som en bra man, och jag tycker att det är synd att så många tjejer här verkar vilja tolka allt som du skriver som negativt menat, genom att hänga upp sig på en eller två ordval/meningar. 

Kanske har helt enkelt många tjejer blivit så luttrade av dåliga män och dåliga dejter att de per automatik väljer att fokusera på sånt som de tolkar som varningssignaler först. Självbevarelsedrift, typ.

Men det är inte lätt att hitta ett bra förhållande, vare sig som man eller kvinna. Jag har min första riktigt bra relation nu som 33 först. Innan vi träffades kände han, liksom du, att ingen ville ha honom och att inget som han gjorde spelade någon roll. Ändå var han en helt vanlig schysst man som såg bra ut, men det verkade inte räcka. Men nu är han högt älskad för den varma och snälla person han verkligen är, och vår relation är väldigt bra.

Det finns inget universellt raggningsknep, utan fokusera på den person som du vill vara, så är chansen större att du träffar den typ av tjej som du också verkligen vill vara med. Men tyvärr kan det ta tid att hitta.

Svar på tråden Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker