Inlägg från: Anonym (Tjej25) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej25)

Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker

Jag ser inget problem med dig. Visst, jag hade inte uppskattat att få sitta själv de flesta kvällar i veckan för att du antingen jobbar eller tränar men det är ju som du säger, något att göra när man inte har någon.

Jag tror att många tjejer är för kräsna och letar efter det som verkligen är perfekt och så kan man inte ge en kille fler chanser eller mer än 10 minuter. Skriver han ett kort meddelande så dissar man för att det är för lite information. Skriver han för långt så dissar man för att det är för mycket att läsa. Många gillar inte vältränade killar medans andra gör det.

Jag skulle inte se åt en vältränad kille men det beror mest på att jag själv är lite mullig - absolut inte fet, och tänker att en vältränad kille inte vill ha mig.

Jag hoppas att du hittar någon att dela din vardag med.

• Anonym (Tjej25)
    Anonym (Jaha ok) skrev 2017-01-29 15:00:04 följande:

Jag skulle aldrig lämna en tjej ensam hemma för att åka och lyfta skrot.

Som du säger "Något att göra när man inte har någon" - EXAKT du förstår vad jag menar.

Tjejer behöver inte anstränga sig lika mycket som killar för att hitta någon även fast det inte alltid är lättare att hitta en seriös kille. Finns många svin som bara vill komma innanför byxorna på tjejer och är villiga att göra vad som än krävs för det, tyvärr. Jag hoppas att jag gett ett lite seriösare intryck än så, minst sagt.

Alla är olika och det finns ingen mall som får alla tjejer på fall(tur det) men som kille att skriva en inledningsfras till en tjej är som att peka blint. Allt kan tolkas som negativt, om man skriver för långt / för kort / frågar 1 eller 2 frågor kan man anses som antingen för på eller för ointresserad. 

Det är inte lätt för killarna på nätet. Tjejerna vet att det går ett ex antal killar på varje tjej och de tar sig då friheten att inte svara och bete sig dåligt.

En tjej här på FL skrev en tråd där hon ville hitta någon men hon dissade en kille för att han hade dans som intresse. Många vill nog inte binda upp sig med något "halvbra" utan tar för givet att det är brister på killen. Som i ditt fall - "han är vältränad och lägger 7 dagar i veckan på att träna, det kommer han fortsätta med även om vi blir ihop" man antar helt enkelt en massa saker som är felaktigt.
Svar på tråden Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker