Bellsss skrev 2017-01-28 10:52:04 följande:
Tack för tips! Vad kostade det ungefär? :) Vi har faktiskt aldrig provat kryssning förut när vi var yngre och då var det så sjukt mycket stök och drägg.. Så kopplar fortfarande ihop kryssning med det.
Skulle egentligen vilja boka The mirrorcube (treehotel), ser sjukt häftigt ut och han skulle älskaaaa det + någon aktivitet på plats (de hade ett gäng). Men det kostar så jäkla mycket + att det ligger i Luleå..
2860kr kostar den jag har bokat men då har ju jag valt den dyraste hytten också och med den ingår deras specialfrukost + champagne har jag för mig, men det finns ju massor att välja på.
Det beror ju på vad för slags kryssning man åker på, vi har ju även åkt på rock kryssningar och då får man ju nästan räkna med sånt. Men det här är ju mer än semesterkryssning, dom brukar ha någon trubadur, finns spa på färjan också och andra roliga aktiviteter, sen såklart heldagen i tallin är ju det bästa finns så mycket att se där! :)
Ja dit skulle vi verkligen vilja åka också, men som sagt det kostar ju en del tyvärr. Ishotellet är ju rätt häftigt också, men jag är alldeles för frusen av mig för att åka dit haha :)