• Bellsss

Överraska pojkvän på alla hjärtans dag?

Var osäker på vart jag skulle placera tråden men det fick bli nöje! 

Jag skulle verkligen vilja överaska min pojkvän på alla hjärtans dag med något roligt! Vi har varit ett par i lite över 7år men har verkligen haft det tufft i perioder och jag skulle verkligen vilja göra något för honom (han har alltid gjort så mkt för mig). Visa att jag verkligen uppskattar honom och oss. 

Några tips? Han blir 25 i år. Kanske mer upplevelser eller något vi kan göra. Vi har gett varandra så mycket presenter genom åren.. Kan kosta några tusen men inte allt för mycket då jag är student och jobbar deltid :)

Tacksam för alla tips! Skapade en ny likadan tråd för jag missade att ordna hur man kommenterar anonymt, ny här :)

(jag är inte 47år som det står i min profil... Vet inte hur man ändrar eller varför det blev så)

• Svar på tråden Överraska pojkvän på alla hjärtans dag?
  • Sunny1995

Min man fyller också 25 i år och jag har bokat en kryssning med lyxigaste sviten till tallin, bokade också bord på dom finare restaurangerna på färjan och spa i tallin.
    Kan ju vara roligt om ni tycker om sånt förstås.
    Jag och min man åker på kryssningar rätt ofta så gjorde det lyxigare nu bara. Rekommenderar i alla fall att ta färjan Baltiq Queen isåfall, helt klart den bästa! :)

• Kffn19373

Kolla in Secret escapes kanske? Vad gillar han att göra? Försök anpassa kvällen efter det kanske.

• Bellsss
    Sunny1995 skrev 2017-01-28 01:22:08 följande:

Min man fyller också 25 i år och jag har bokat en kryssning med lyxigaste sviten till tallin, bokade också bord på dom finare restaurangerna på färjan och spa i tallin.
    Kan ju vara roligt om ni tycker om sånt förstås.
    Jag och min man åker på kryssningar rätt ofta så gjorde det lyxigare nu bara. Rekommenderar i alla fall att ta färjan Baltiq Queen isåfall, helt klart den bästa! :)

Tack för tips! Vad kostade det ungefär? :) Vi har faktiskt aldrig provat kryssning förut när vi var yngre och då var det så sjukt mycket stök och drägg.. Så kopplar fortfarande ihop kryssning med det.

Skulle egentligen vilja boka The mirrorcube (treehotel), ser sjukt häftigt ut och han skulle älskaaaa det + någon aktivitet på plats (de hade ett gäng). Men det kostar så jäkla mycket + att det ligger i Luleå.. 
  • Bellsss
    Kffn19373 skrev 2017-01-28 08:54:25 följande:

Kolla in Secret escapes kanske? Vad gillar han att göra? Försök anpassa kvällen efter det kanske.

En resa blir väldigt dyrt med tanke på att vi ska leva på plats också. Jag skulle egentligen vilja boka The mirrorcube (treehotel) som ser sjukt häftigt ut! Han skulle äääälska det + någon rolig aktivitet på plats samt lyxig middag. Men bara en natt med middag där kostar 5400kr och det ligger i Luleå.. Så det känns lite mkt. Men han gillar aktiviteter och att röra på sig. 
  • Bellsss
    Anonym (q) skrev 2017-01-28 10:54:28 följande:

boka spa + en middag?

Känns inte spa lite tråkigt? Liksom fantasilöst :) Eller kanske bara är jag som överanalyserar.
  • Carambolan

Boka något spaliknande med mycket aktiviteter då? Yasuragi om han gillar yoga/meditation/badritualer och The Reef eller nåt om han är mer lagd åt äventyrsbad :)

• Sunny1995
    Bellsss skrev 2017-01-28 10:52:04 följande:
    Tack för tips! Vad kostade det ungefär? :) Vi har faktiskt aldrig provat kryssning förut när vi var yngre och då var det så sjukt mycket stök och drägg.. Så kopplar fortfarande ihop kryssning med det.

Skulle egentligen vilja boka The mirrorcube (treehotel), ser sjukt häftigt ut och han skulle älskaaaa det + någon aktivitet på plats (de hade ett gäng). Men det kostar så jäkla mycket + att det ligger i Luleå.. 
    2860kr kostar den jag har bokat men då har ju jag valt den dyraste hytten också och med den ingår deras specialfrukost + champagne har jag för mig, men det finns ju massor att välja på.
    Det beror ju på vad för slags kryssning man åker på, vi har ju även åkt på rock kryssningar och då får man ju nästan räkna med sånt. Men det här är ju mer än semesterkryssning, dom brukar ha någon trubadur, finns spa på färjan också och andra roliga aktiviteter, sen såklart heldagen i tallin är ju det bästa finns så mycket att se där! :)

Ja dit skulle vi verkligen vilja åka också, men som sagt det kostar ju en del tyvärr. Ishotellet är ju rätt häftigt också, men jag är alldeles för frusen av mig för att åka dit haha :)
  • Sunny1995
    Sunny1995 skrev 2017-01-28 11:37:25 följande:
    2860kr kostar den jag har bokat men då har ju jag valt den dyraste hytten också och med den ingår deras specialfrukost + champagne har jag för mig, men det finns ju massor att välja på.
    Det beror ju på vad för slags kryssning man åker på, vi har ju även åkt på rock kryssningar och då får man ju nästan räkna med sånt. Men det här är ju mer än semesterkryssning, dom brukar ha någon trubadur, finns spa på färjan också och andra roliga aktiviteter, sen såklart heldagen i tallin är ju det bästa finns så mycket att se där! :)

Ja dit skulle vi verkligen vilja åka också, men som sagt det kostar ju en del tyvärr. Ishotellet är ju rätt häftigt också, men jag är alldeles för frusen av mig för att åka dit haha :)
    www.tallinksilja.se/baltic-queen
    Där står det mesta om Baltic Queen.
    www.tallinksilja.se/tallinn
    Och där står det lite som man kan göra i tallin. :)
Svar på tråden Överraska pojkvän på alla hjärtans dag?