• Bellsss

Överraska pojkvän på alla hjärtans dag?

Var osäker på vart jag skulle placera tråden men det fick bli nöje! 

Jag skulle verkligen vilja överaska min pojkvän på alla hjärtans dag med något roligt! Vi har varit ett par i lite över 7år men har verkligen haft det tufft i perioder och jag skulle verkligen vilja göra något för honom (han har alltid gjort så mkt för mig). Visa att jag verkligen uppskattar honom och oss. 

Några tips? Han blir 25 i år. Kanske mer upplevelser eller något vi kan göra. Vi har gett varandra så mycket presenter genom åren.. Kan kosta några tusen men inte allt för mycket då jag är student och jobbar deltid :)

Tacksam för alla tips! Skapade en ny likadan tråd för jag missade att ordna hur man kommenterar anonymt, ny här :)

(jag är inte 47år som det står i min profil... Vet inte hur man ändrar eller varför det blev så)

• Svar på tråden Överraska pojkvän på alla hjärtans dag?
  • Sunny1995

Min man fyller också 25 i år och jag har bokat en kryssning med lyxigaste sviten till tallin, bokade också bord på dom finare restaurangerna på färjan och spa i tallin.
    Kan ju vara roligt om ni tycker om sånt förstås.
    Jag och min man åker på kryssningar rätt ofta så gjorde det lyxigare nu bara. Rekommenderar i alla fall att ta färjan Baltiq Queen isåfall, helt klart den bästa! :)

• Kffn19373

Kolla in Secret escapes kanske? Vad gillar han att göra? Försök anpassa kvällen efter det kanske.

• Bellsss
    Sunny1995 skrev 2017-01-28 01:22:08 följande:

Min man fyller också 25 i år och jag har bokat en kryssning med lyxigaste sviten till tallin, bokade också bord på dom finare restaurangerna på färjan och spa i tallin.
    Kan ju vara roligt om ni tycker om sånt förstås.
    Jag och min man åker på kryssningar rätt ofta så gjorde det lyxigare nu bara. Rekommenderar i alla fall att ta färjan Baltiq Queen isåfall, helt klart den bästa! :)