BIM 20-28 Februari
Alltså jag ÄLSKAR apotea! Hemkörning samma dag som beställning och gratis över 600kr
Så nyss kom lite knark till denna testmissbrukare:
Alltså jag ÄLSKAR apotea! Hemkörning samma dag som beställning och gratis över 600kr
Så nyss kom lite knark till denna testmissbrukare:
Alltså näe!
Jag kommer nog inte kunna hålla mig imorgon... även om det är toktidigt (ÄL+8)... slöseri med test kommer det bli...
Men efter det mycket svaga illamåendet innan lunch, är jag nyfiken...
Kommer stå o vrida o vända i ljuset...
Meningslöst.
Här är en till som helt tappat hoppet.. testade helt blankt imorse på äl+9 när jag alltid fått tydligt positivt med de andra barnen...
Så helt inställd på att det blir försök nästa månad igen
Vad säger vi?
Samma här, BIM-3 och inte en tillstymmelse till två linjer :( Nu kan mensen lika gärna komma så man kan börja ladda för nästa ÄL.
Håller tummarna för er andra!!
Har någon här testat bidrottninggele eller har tips på något annat som kan hjälpa?? <3
Vad är borago för något? Och vad är det bra för? :)
Har gjort ett digitalt nu också. Känns liiiite mer verkligt. Nu återstår ju att se vad som händer de kommande veckorna.
Kramar till er alla som testar/väntar på att kunna testa/inväntar nästa ÄL <3<3
Hur många här inne har barn sen innan? Tänkte även rekomendera en app jag använder - period Tracker, där kan man fylla i det mesta, se när man har ägglossning och dutta för dagar man sexat
Alltså, vad tror ni? Är det där ett pluss? :-O
Eller kan det vara spökstreck?
Här kom mensen imorse! Två dagar tidigt, aldrig hänt tidigare, enligt FF och temp bara en luteralfas på 10 dagar, har aldrig haft så tidigare... eftersom kroppen betedde sig annorlunda och stegringen på äl-testet aldrig blev 100 procent så stark som den brukar så tror jag äl uteblev denna cykel, kroppen kanske är i ofas efter mf fortfarande.
Har känt hela tiden att det inte varit något så känner mig inte så besviken utan blev nästan glad istället, detta innebär nämligen att det troligtvis bara blir en månads uppehåll om det inte tar sig nästa månad! Sambon reser nämligen bort i maj precis när min äl skulle varit men nu om cykeln håller sig blir äl bara dagen efter han åkt å då finns ju goda chanser ändå. Men hoppas såklart på plus nu i mars istället, börjar med boragon idag.
Någon som startat en bim-tråd för oss som nu får bim i mars istället?
Stort lycka till ni andra, hoppas på många fina plus!
Tråkigt att mensen kom, men samtidigt skönt om det ändå inte blev nånting så kommer nästa ägglossning fortare :)
Själv har jag bara mensvärk! Känner ingenting i brösten, men gråtig som sjutton igår :P
Min temp gick upp igen, fattar ingenting... Inga spottings än men det hinner ju börja under dagen :/ Hatar babyverkstad :(
Skönt att det ändå blir något positivt av att den kom tidigt!:) jag går gärna med i en mars tråd. Såg inget på testet idag så funderar mest på vilken dag jag ska räkna nya cykeln från bara.
Till alla er som fått eller får besök av tanten och vill fortsätta följas åt, varmt välkomna in till mars-tråden jag startat:
www.familjeliv.se/forum/thread/77432726-bim-mars-2017/1
Så här svagt har det varit sedan i lördags. Mycket frustrerande kan jag säga och jag lider med alla som har hcg kvar i kroppen flera veckor efter missfall. På fredag har jag haft låg hcg i kroppen en hel månad.