BIM 20-28 Februari
Jag var precis inne på Apotea och de har PE i lager!
Har du också beställt PE?
Jag var precis inne på Apotea och de har PE i lager!
Alltså, vetefan men tycker det känns annorlunda den här månaden. Önsketänkande - ja förmodligen. Är ju bara äl+6 idag... Men har vissa symtom som inte går att inbilla sig. T.ex så har jag mycket lotionflytningar, brukar vara i princip helt torr fram till spotting 2-3 dagar före mens. Så det är ovanligt för mig, tänkte först svamp men det luktar ingenting och är bara vitt... Ilar o sticker till i tjejmagen emellanåt, speciellt på vänster sida (tror jag ägglossade därifrån) och tycker att det är galet tidigt för att vara jag! Brukar få molvärk allra tidigast 1 vecka före mens. Nu började det redan lite smått äl+4 och har ökat i styrka.
Någon annan på äl+6? Känner ni något speciellt?
Idag tog jag ett av mina vanliga testlagret ändå, trots att jag bara är på äl+6 och vet att det inte kan ge plus så läser inte in något i det.
Dock har jag noll symtom. Tyckte det molde lite i magen imorse men svårt att avgöra om det var det eller om det var vanligt magont, var lite diffust. Annars inget! Brösten ömmar inte alls, lotionflytningara är puts väck.. känner inget alls! Idag kom mitt ena PE och CB Early, överväger om jag ska ta imorgon eller på lördag.. hoppas på att kunna vänta till lördag som är äl+8 men känner jag mig själv testar jag säkert imorgon ändå.. återstår att se :)
Jaha så var man fast i test-träsket och har redan slösat bort pengar i onödan. Äl+7 idag, vaknade med sprängande huvudvärk och illamående kl 06, gick upp och kissade och sen gick jag och la mig till 07.20 gick då upp och kissade och tog ett Predictor Early som självklart var tokblankt! Så dum!!
Skulle ju vänta tills lördag med det, åtminstone till ikväll.. men men! Tur det kommer 2 nya på posten. Känner mig inte nedslagen av resultatet eftersom jag vet att även om jag skulle plussa denna mån skulle sannolikheten att jag gör det idag vara istort sätt lika med noll.. dock nedslagen då symtomen lyser med frånvarorn. Inställd på försök nästa månad igen och då blir det isåfall boragotabletterna igen!
Hur inbillningssjuk får man bli? Bara för det kollade jag på bilden jag tog på det PE imorse, ny inbillar jag mig att något svagt svagt syns på bilden, men det gör det Väl inte?
Hej hoppar in här jag oxå, ska ha bim om tre dagar, fick detta idag, men är så nojig att det ska visa fel, har hänt en gång förut. Bara att invänta bim och se, därefter testade med cb.
Hej!
Jag borde ha ÄL 14/2 och BIM 28/2..
men jag har ännu inte känt av ÄL och jag har inte stigit i temp.. kan de vara så att ÄL är sent? Eller att jag inte har ÄL? Varför har man inte ÄL, och är det vanligt? Är ny i bebisverkstaden och lär mig massa nytt om våra otroliga kroppar!
Jag har haft rikliga flytningar en vecka, så har trott länge det var på g, men verkar ju inte så..
Gratis! Själv på ÄL+7 och lite illamående just nu, Yay! Men vill inte hoppas för mkt.
Ändrade kontrasten på min bild, ser ni något eller spelar mina ögon mig ett spratt:
Samma här, negativt test imorse på BIM -6 :'(
Just nu vill jag lägga ned babyverkstaden helt, blir sååå besviken och uppgiven.
Hur går det för er andra? <3
Jag kan se på den sista av dina bilder ett svagt svagt streck...kan vara spökstreck eller så inbillar jag mig lika mycket som du gör men tycker mig faktiskt se nåt...
Ja sant är tidigt men man ger nästan upp när det blanka testet lyser framför en :'( Nu ska jag inte testa förrän på måndag eller invänta BIM!