• Ooops

Det här svåra med present!

Jag behöver massor med tips på vad man kan ge en kille som fyller 11 år. Ös på med allt möjligt!

• Svar på tråden Det här svåra med present!
  • Ooops

Ja det är ju det som är det svåra. Han är väldigt intresserad av traktorer, men har alla möjliga traktorer, sen är han inte intresserad av så mkt mer.

• Ooops
    i-o skrev 2017-01-24 23:48:05 följande:

Varför inte en fleshlight?

Seriöst! Inte ens roligt.

Nä han önskar sig inget, absolut ingenting. Det är så svårt. Mobil, platta, lurar har han. Men biobiljetter va ju en bra tanke. Tack! Han fick en fin tröja med sin favvotraktor i julklapp, annars med en bra tanke.

Jag tackar för svar!
  • Ooops
    i-o skrev 2017-01-25 08:06:36 följande:

Du föredrar att ditt barn drar i tåten i smyg istället? Okej. Mitt barn hade lätt fått en fleshlight iaf.

Vem har sagt att det är mitt barn..
  • Ooops
    Domesticgoddess skrev 2017-01-25 08:16:14 följande:

Är ingen expert på just traktorer men tänker att det borde finnas traktormuseer och/eller gårdar där man får lov att åka med eller kanske tom prova att köra själv (med vuxen)? Hade jag varit dig hade jag googlat loss och sett om jag kunde hitta någon trevlig dagsaktivitet i traktoranda att ge honom.

Tack för bra svar. Han bor på gård och där finns traktorer som han kör (med vuxen) tyvärr , men jag ska kolla runt om det finns ngt museum eller ngt annat skoj.

Detta är minsann inte lätt, jag har fått bra svar, ska se vad jag kan fixa ihop ????
Svar på tråden Det här svåra med present!