Det här svåra med present!
Jag behöver massor med tips på vad man kan ge en kille som fyller 11 år. Ös på med allt möjligt!
Jag behöver massor med tips på vad man kan ge en kille som fyller 11 år. Ös på med allt möjligt!
Det beror helt på vad han har för intressen. Min son blir 11 i mars önskade sig Lego, träningskläder, innebandyklubba och kläder i julklapp.
Ja det är ju det som är det svåra. Han är väldigt intresserad av traktorer, men har alla möjliga traktorer, sen är han inte intresserad av så mkt mer.
En tröja med nån flashig traktor på? men det kanske är tråkigt.
Biobiljetter
Kläder
Lego technic traktor
Mobiltelefon
Surfplatta
Hörlurar
Sällskapsspel, tex Settlers
Önskar han sig inget?
Varför inte en fleshlight?
Varför inte en fleshlight?
Är ingen expert på just traktorer men tänker att det borde finnas traktormuseer och/eller gårdar där man får lov att åka med eller kanske tom prova att köra själv (med vuxen)? Hade jag varit dig hade jag googlat loss och sett om jag kunde hitta någon trevlig dagsaktivitet i traktoranda att ge honom.
Du föredrar att ditt barn drar i tåten i smyg istället? Okej. Mitt barn hade lätt fått en fleshlight iaf.
Är ingen expert på just traktorer men tänker att det borde finnas traktormuseer och/eller gårdar där man får lov att åka med eller kanske tom prova att köra själv (med vuxen)? Hade jag varit dig hade jag googlat loss och sett om jag kunde hitta någon trevlig dagsaktivitet i traktoranda att ge honom.
Jag har inget bra råd- ville bara säga att jag har en liknande situation. Min son (5) gillar BARA traktorer. Och har alla olika modeller. Varje födelsedag är lika svår.
Biobiljetter var ett bra förslag, det gillar väl de flesta barn. Vår son fick biljetter till Monster Trucks-show i Globen, det är inte traktorer men han tyckte det var kul ändå.
Annars finns flera siter där man kan få ett eget foto upptryckt på en T-shirt, keps, skrivbordsunderlägg etc.
Kanske du eller hans föräldrar (om du inte är det) har ett foto på tex honom och en traktor?
Med vänlig hälsning,
Jennie
Varför inte köpa en radiostyrd eller rentav en liten traktor som han faktiskt kan gräva på riktigt med? Då har han ju sommararbete och kan köra enskild firma. Men det kostar förstås.
Mitt tips är: farming simulator 2017 till den plattform han har, finns till både PC PS och Xbox.
Handlar om att man sköter sin egen gård i en väldigt realistisk miljö. Annars så har jag inget mer traktor relaterat tyvärr. Men i sommar komme det säkert att finnas massor med utställningar med traktorer runt om i landet.
Mitt tips är: farming simulator 2017 till den plattform han har, finns till både PC PS och Xbox.
Handlar om att man sköter sin egen gård i en väldigt realistisk miljö. Annars så har jag inget mer traktor relaterat tyvärr. Men i sommar komme det säkert att finnas massor med utställningar med traktorer runt om i landet.