VARFÖR?
Varför får folk för sig att dem kan kommentera negativt om mina katter?
Jag har aldrig stött på någon som kallat någon annans hund eller bebis, ful??
Vad tänker ni med ärligt?
Varför får folk för sig att dem kan kommentera negativt om mina katter?
Jag har aldrig stött på någon som kallat någon annans hund eller bebis, ful??
Vad tänker ni med ärligt?
Jag har nyligen skaffat en Cornish Rex. En dyr ras som jag sparat ihop till och som jag även kört 12 timmar till och från.
Jag älskar honom över hela mitt hjärta. Rasen har endast ett lager hår vilket gör honom extremt mjukt men han ser lite hårlös ut. (Googla) jag medger att han ser roligare ut än andra katter men jag skulle aldrig för för mig att kommentera någons husdjur som inte passade mig i smaken.
Min mamma har lagt upp bilder där vissa kommenterar att han är äcklig, att dem ska sticka kläder till honom och att han är onormal.
Självklart men det sårar att efter all längtan, tid och pengar jag spenderat på honom så är det första någon säger att han är ful.
Så skulle man aldrig göra till en, ja hund eller en bebis
Förstår mig bara inte på folk
John22
Jag har inte frågat dem vad dem tycker om min katt. Hade jag gjort det hade jag accepterat svaret eftersom jag frågat men så var inte fallet.
Och tack alla andra som kommenterade! Fler människor borde vara som er!
Och Aa dem sa direkt att min katt var äcklig som inte hade hår som en "normal" katt
Dem får tycka som dem vill. Men det jag menar är att jag inte frågat efter deras åsikt på min katt. Och jag vet med sannolikhet att dem flugit till taket om sagt att deras bebis eller hund är ful (dem jag känner då)
Klart jag tar till mig när folk, sen jag var liten (har alltid haft rexar) sagt att jag har fula katter.