Penisring, är det bra?
Min kille har problem med att behålla ståndet för han blir nervös. Jag tänkte att en penisring kanske vore nåt för oss. Nån som provat? Vad tyckte ni? Tips på bra modell?
Min kille har problem med att behålla ståndet för han blir nervös. Jag tänkte att en penisring kanske vore nåt för oss. Nån som provat? Vad tyckte ni? Tips på bra modell?
Jag fick väldigt ont av den ring jag provade. En knall-lila ring runt roten efteråt. Den jag och mitt ex provade var en sån med en klitorisvibrator på till henne också. Men min enda upplevelse men en kukring var som sagt inget vidare.
Kram på dig!
Penisringar kan vara både och. Vi har en som är ifrån Ovo och den är verkligen sådär. Dålig vibrator och hård liksom. Inte skön alls!
Men den här gillar vi, den är mjuk men klämmer ändå åt och jag kan faktiskt känna hur min man blir aningen "hårdare" av den.
Vibratorn är superskön också!
sinamatic.se/produkt/power-clit-penisring/
När min förmåga började dala efter 40 prövade jag någon gång med ring, men det hjälpte inte. Ståndet avtog ändå. En gång försökte vi också med ring med vibrator, men den fick jag inte ens på innan det vek sig. Så penisring har inte varit någon framgång för oss. Men hoppas verkligen att det lyckas för er. Hur gammal är din kille? Har ni varit tillsammans länge?
Jag tycker det är bra med penisring, men den uträttar inte underverk. Om ståndet sviker "på riktigt" hjälper det inte, men för lite kortare avbrott så fungerar den - plus att den rent generellt gör ståndet klart hårdare. Jag använder den ganska ofta, till glädje för oss båda.
Jag har provat två sorter, en var för tunn och dålig modell, och en jättebra, där affären den kom ifrån dessvärre upphört. Båda är justerbara, vilket för min del är ett krav - jag har väldigt svårt att tro att det går att få till det lika bra med en hård.
Här är min recension av den bra ringen, och den är fortfarande som ny efter flera år av användning:
hasseochanna.wordpress.com/2014/04/01/recension-av-k-ring/
Jag har som sagt provat en tunnare, men det måste jag varna lite för, den får ju inte skära in!
Jag ser nu, att när jag söker på namnet på den så finns den på några olika ställen.
www.google.se/webhp&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=big+daddys+cock+ring&lr=lang_sv
/Hasse
Jag tycker det är bra med penisring, men den uträttar inte underverk. Om ståndet sviker "på riktigt" hjälper det inte, men för lite kortare avbrott så fungerar den - plus att den rent generellt gör ståndet klart hårdare. Jag använder den ganska ofta, till glädje för oss båda.
Jag har provat två sorter, en var för tunn och dålig modell, och en jättebra, där affären den kom ifrån dessvärre upphört. Båda är justerbara, vilket för min del är ett krav - jag har väldigt svårt att tro att det går att få till det lika bra med en hård.
Här är min recension av den bra ringen, och den är fortfarande som ny efter flera år av användning:
hasseochanna.wordpress.com/2014/04/01/recension-av-k-ring/
Jag har som sagt provat en tunnare, men det måste jag varna lite för, den får ju inte skära in!
Jag ser nu, att när jag söker på namnet på den så finns den på några olika ställen.
www.google.se/webhp&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=big+daddys+cock+ring&lr=lang_sv
/Hasse
Köpte en ställbar variant, typ en sådan här:
www.sexleksak.com/sexleksaker-bastsaljare/penisring
Och den funkar kanon, har bara testat en gång med tanten med gott resultat, men den åker också på nästan varje gång jag onanerar med, kuken blir hård, ådrig och behåller ståndet samt att sprutet blir mycket kraftigare. Tror en ställbar variant är det bästa, då kan man justera så det blir lagom strypning, inte alls skönt att spänna den för hårt, å spänner man för lite så funkar den inte alls, dessutom vill man släppa trycket så fort man är klar. Bara en liten sak, trimma gräset kring den gamla eken före användning, för annars kommer håren att fastna snaran, det gör lite ont.
Har provat några och nja jag är ej helt nöjd, en del har verkligen varit ajaj som de ställbara med typ 2 snören/remmar man drar i kan lätt nypa huden typ som att få fastna med huden i ett blixtlås, blir en djävla dalande på erektion då ????.andra har varit för slappa.
Men vi har hittat något som faktiskt funkar bra även om jag slaknar så går det bra att genomföra samlag och det är penisöverdrag som har lite fastare hållning med en ring runt kulorna så den sitter stadig. Den blir ju visserligen lite större ansvar originalet men det är ingen klagan på det????
www.vuxen.se/renegade-manaconda
Finns flera modeller men den behöver vara ganska så fast i formen. Sitter typ på med hjälp av ett vakuum så då behåller men erektion på samma gång.
Tack snälla snälla för alla tips!
Jag lovar att berätta hur det går. Blir nog att vi provar på lördag :)
En justerbar ring och så sätt den runt både kuk och under pung, för då kan han spruta även om ringen sitter åt riktigt hårt :). Min sambo får ont om han har den endast runt kukroten.