• MaryM

Penisring, är det bra?

Min kille har problem med att behålla ståndet för han blir nervös. Jag tänkte att en penisring kanske vore nåt för oss. Nån som provat? Vad tyckte ni? Tips på bra modell?

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Svar på tråden Penisring, är det bra?
  • MaryM
    nokitus skrev 2017-01-21 20:35:16 följande:

Är det bra? Nepp!

Oki..tråkigt. Tack för svar i alla fall!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Kille)

Nu har jag inte provat själv, men de kostar inte många kronor att köpa, så det är väl bara att testa? Några kronor kan väl ett eventuellt förbättrat sexliv vara värt?

• MaryM
    Anonym (Kille) skrev 2017-01-21 21:17:40 följande:

Nu har jag inte provat själv, men de kostar inte många kronor att köpa, så det är väl bara att testa? Några kronor kan väl ett eventuellt förbättrat sexliv vara värt?

Ja verkligen:)

Startade tråden av nyfikenhet för att se vad andra tyckte men kommer nog prova oavsett.
  • KM36

Jo då det kan fungera om han har en bra erektion och en tight ring så håller den blodet kvar. Annars är det väl bara piller som hjälper.
    Vad blir han nervös av?

ROUND HERE
  • MaryM
    KM36 skrev 2017-01-21 21:58:33 följande:

Jo då det kan fungera om han har en bra erektion och en tight ring så håller den blodet kvar. Annars är det väl bara piller som hjälper.

Vad blir han nervös av?

Han blir nervös för att slakna. Vi har provat piller och det funkar kanon men det kan man ju inte köra med hela tiden.
  • HappyPerson

Kukring fungerar bra.
    Jag har iofs inga problem med ståndet men jävlar vad en kukring ökar känslan. Både i kuken och när hon slickar kulorna.
    Kör hårt!
    PM:a om du vill ha tips på modell, har testat en hel del.

• KM36
    MaryM skrev 2017-01-21 22:01:22 följande:
    Han blir nervös för att slakna. Vi har provat piller och det funkar kanon men det kan man ju inte köra med hela tiden.
    Jo det är ju ett dilemma, slakna för att man är nervös att slakna, löite självuppfyllande. Men kanske ringen kan hjälpa att hålla kåtheten kvar i huvudet och tankarna på ert sex . Det kan vara en lösning
    Round here we always stand up
  • MaryM
    HappyPerson skrev 2017-01-21 22:06:50 följande:

Kukring fungerar bra.

Jag har iofs inga problem med ståndet men jävlar vad en kukring ökar känslan. Både i kuken och när hon slickar kulorna.

Kör hårt!

PM:a om du vill ha tips på modell, har testat en hel del.

Kul att höra! Har skickat meddelande till dig :)
  • MaryM
    KM36 skrev 2017-01-21 22:09:22 följande:

Jo det är ju ett dilemma, slakna för att man är nervös att slakna, löite självuppfyllande. Men kanske ringen kan hjälpa att hålla kåtheten kvar i huvudet och tankarna på ert sex . Det kan vara en lösning

Precis, det blir en låsning liksom.

Straight :)
Svar på tråden Penisring, är det bra?