Maran73 skrev 2017-04-22 23:11:57 följande:
Hej Pipperoni, vilken jäkla resa du och din sambo gjort!!! Tufft att ni orkat kämpa på tycker jag.
Har "stött på dig" i andra trådar vet jag men vi har nog aldrig hmmm pratat. Gå över till ÄD (vi gjorde PGS också så vi visste att vi satte in ett embryo m normal kromosomuppsättning) är det bästa jag och min man kunde ha gjort känner vi, som du säger märker man en tydlig skillnad när hoppet skenar iväg uppåt igen, vilket är SÅ skönt! Bara att höra vår läkare i Riga säga "jag ger er MINST 70% chans till plus" var helt underbart! Och ja, det funkade ju på första försöket. Så glada! Men alldeles för tidigt att ropa hej ännu förstås. Det är lite en dag i taget, sätta delmål, som att se HCG stiga nu först och främst.
Hur ligger ni till i processen, vilken klinik går ni på nu? Kram, hejjar på er!!!
Ja, det har verkligen varit en resa... men nånstans är ju det enda man kan göra att trava vidare, för alternativet att ge upp känns inte lockande. Känner mig säker på att ÄD är det enda rätta för vår del också. Vi kommer att fortsätta hos Dr D på Life Clinic i Aten. Han har börjat leta efter donator åt oss nu, så förhoppningsvis blir det transfer innan sommaren. Jag har ju fortfarande problem med immunförsvaret (är nu 3 år sedan jag ens var förkyld), så det känns skönt att han har koll på den biten. Dessutom har jag lärt känna honom och han mig det senaste ett och ett halvt åren, så han borde kunna välja en donator som matchar mig. Och jag gillar att kunna ha direktkontakten med läkaren utan att behöva gå omvägen över koordinatorer eller sköterskor. Det blir nog bra det här hoppas jag! Grattis till din graviditet!