• TerraNova

45 år är vi fler?

Blir strax 44. Gravid i vecka 9. Ma i vecka 13 förra året i maj så håller tummarna nu. Har fyra barn innan mellan 11-22

• TerraNova

Tack!! Nej inte samma man som mina fyra andra. Det enda tillskottet jag ätit är gravidpaketet med vitaminer från greatlife.Se så man kan nog säga att jag blev gravid naturligt ????

• TerraNova
    smurf11 skrev 2017-04-17 12:39:50 följande:

Lycka till önskar jag er båda Maran73 och TerraNova!

Jag hoppas även att jag lyckas, så att vi kan följas åt! <3

Tack smurf 11. Håller tummarna för dig!!
  • TerraNova
    Maran73 skrev 2017-04-17 13:44:36 följande:

Grattis!!! Håller tummarna att allt tuffar på som det ska!

Tack! Håller tummarna för dig också att det går vägen för er nu
  • TerraNova
    Maran73 skrev 2017-04-21 20:53:34 följande:

Hej alla!

Testdag igår, lämnade blodprov f HCG på labb på morgonen och svaret kom redan på eftermiddagen. Använde Werlabs, rekommenderas! Iaf, det visade precis vad vi ville se, JAG ÄR GRAVID!!!!!

Så lycklig och glad! <3

STORT GRATTIS!!!!!
  • TerraNova
    Maran73 skrev 2017-04-22 17:01:37 följande:

Tack!! Ska ta nytt HCG på måndag f att se att det stiger som det ska. Fortsättning följer alltså...

Hur känner du dig?? Några UL på gång?

Håller tummarna för dig!!

Jo tack jag mår väldigt bra. Går och längtar efter att få alla gravidsymptom som finns. Har just nu bara väldigt ömma bröst. Och igår hade jag växtvärk i livmodern hela dagen. Åker till Göteborg den 12 maj för nipt och gör ett ul då. Skulle gjort ett vul i torsdags men avbokade faktiskt. Det är inte bra med för många och jag har redan gjort tre. Så nu väntar jag på att dagarna ska gå fort haha.
Svar på tråden 45 år är vi fler?