• smurf11

45 år är vi fler?

Jag fyller 44 år senare i år. 
    Mitt AMH är dåligt och FSH är högt, så jag hoppas på att akupunktur ska hjälpa och ev IVF snart!

• smurf11

Maran73. Det som är på gång nu, är det genom äggdonation?
    Kollas det också upp om kromosomfel?
    Jag önskar er lycka till, till en liten!
    Har ni barn sedan förut?
    Det har vi på var sina håll, ett barn genom äggdonation är inte aktuellt för oss men hoppas på akupunkturen!
    Vi får följas och hålla tummarna nu!

• smurf11

Mina barn är 6, 8, och 11 år. Min sambos barn är 25. Jag och min sambo träffades för några år sedan.
    Var gjorde ni PGS?
    Jag är jätterädd för att få ett barn med kromosomfel, så jag vill nog göra Nipt eller något annat om man nu blir gravid!
    Akupunktur har jag gjort när som helst i cykeln, men hen sätter bara nålar för stärkande, efter Äl tror jag hen sa. Min cykel har varit konstig nu ett tag, Äl stegring två gånger denna månad, men bara denna gång har det blivit temphöjning.
    Hoppas på ett bättre ägg denna gång.
    Har gått 3 gånger på Akupunktur nu, så vi får se hur det kommer att gå!

• smurf11

Grattis till din graviditet också TerraNova!
    Är det med samma man nu?
    Blev du naturligt gravid, eller har du gjort någon behandling, eller ätit tillskott? 

• smurf11

Lycka till önskar jag er båda Maran73 och TerraNova!
    Jag hoppas även att jag lyckas, så att vi kan följas åt! <3

• smurf11
    pipperoni skrev 2017-04-22 18:23:41 följande:

Jag är också 45. Inga barn sen tidigare, 2 missfall v.8 och v.11. Har ok AMH för min ålder, 1,18 sist jag kollade i oktober. Men det säger ju inte så mycket om äggkvalitén. Har gjort 4 äggplock det senaste året men fått många tomma folliklar, omogna ägg, cystor och annat. Satte tillbaka 2 blatocyster för ett par veckor sedan, men det funkade inte, så vi har också beslutat oss för äggdonation nu och jag känner större hopp än på länge.

Hej!
    Beklagar missfallen, jag vet hur jobbigt det är. 
    Var det nyligen du fick missfallen?
    Förlåt om jag frågar men fick du många ägg vid äggplocken?
    Skönt för er om ni kommit fram till beslutet om ÄD.
    Jag önskar er lycka till med er ÄD! <3
  • smurf11
    pipperoni skrev 2017-04-22 22:14:12 följande:
    Hela min historia i detalj finns i min profil. Första mf våren 2014, andra sommaren 2015. Fick hyfsat med ägg mina 4 ivf:er i Sverige, alla under 2015, 7-9 varje gång och 5-6 befruktade. Sen började strulet och 2016 har det bara varit massa tomma folliklar, omogna ägg, krånglande cykler mm. Tror att mitt immunförsvar har ställt till allt möjligt efter sista missfallet. Har inte varit ens förkyld på 3 år nu, inte normalt...

Oj vad mycket ni gått igenom!
    Jag önskar er verkligen en graviditet nu! <3
Svar på tråden 45 år är vi fler?