Kub-test, dåligt värde, Beta HCG
Hur gick det för er? Är i liknande situation...
Hur gick det för er? Är i liknande situation...
Åh vad jag lider med dig! Det gick inte bra tyvärr, vårt foster hade DS och vi vågade inte chansa så vi avbröt graviditeten. MEN jag har hört om många som fått dåligt resultat och trots det burit på friska foster.
Fick ni avvikande resultat på flera delar? Håller tummarna för er!!!
Vet inte varför de blev frågetecken...sku vara ikoner!
Lever på hoppet, i bland känns det ok, ibland e är jag nere på botten och förstår inte hur detta ska sluta väl. Med lite tur får vi svar i slutet av inkommande vecka..
Hoppar också in här! Tråkigt att höra Idis, håller tummarna för er nästa gång! Kommer ni göra kub-test igen isåfall?
Vi var iväg på KUB igår och jag ångrar det redan. Hon sa att nackspalten va bred men fick inte svar på hur bred den var, allt lät negativt från henne så allt bara brast.. blodprovet hade hon inte fått svar på än så ett ordentligt svar kunde hon inte ge oss förns på måndag, men hon sa att hon va säker på att det skulle bli en hög sannolikhet oavsett. Allt är så luddigt men efter man läst här på familjeliv så finns hoppet kvar. Är 19 år så att behålla barnet var inte en självklarhet från början men nu har man ställt in sig på det och man skulle aldrig kunna tänka sig något annat! hur ska man tänka kring detta? Kommer absolut inte ta ut något i förhand utan kommer förmodligen göra ett fostervattenprov eller moderkaksprov och låta det säga sitt. Detta är det enda som finns i tankarna.
Inga kromosomavvikelser hittades vid analysen av fostrets dna ! En glädjens dag! ...och vi väntar vår tredje son ????
Törnrosa87 har ni fått nåt svar på moderkaksprovet än?
Ja vi har fått svar och det visade sig vara trisomi 18, så igår gjorde jag aborten.. och gud så vacker han var