Bokbål i Uppsala
Och de som vill att staten eller SD ska bestämma vad folk får säga och vad de måste sälja i sina affärer är som vanligt motståndare till närings- och yttrandefrihet och går i taket över andras yttrandefrihet.
Förmodligen för att de inte förstår att yttrandefrihet omfattar alla, inte bara de som anser att man ska börja vapenträna för att kunna möta hotet från invandrarna, vilket Katerina Janouch gör, vapentränar alltså.
Det var ju mest smutskastning, förtal och rena lögner som hon påstod om Sverige och svenskarna, alltså inte värst konstigt att folk då blir förbannade.
Hon kör samma typ race som SD och andra högerextremister gör, dom säger åxå Sverige, vilket problem det än gäller, när det oftast endast gäller vissa orter/samhällen, inte så konstigt hon får beröm av Avpixlat.
Men hon spretar åsiktsmässigt åt alla håll tycker jag, så det verkar mest som hon dras med oordnig i skallen av okänt slag.

Om nån inte vet vad det handlar om när det gäller Katerina Janouch: goo.gl/YyT5sW
Själv hade jag inte en aning om att hon spårat ur så fullständigt, jag mins henne som vettig och sansad, fast det var förstås några år sen jag läste eller såg nåt inslag med henne.
Kanske hon vill hem till Tjeckien, och då kan det kanske vara en fördel att framföra åsikter hon använde i Tjeckisk Tv, ja inte vet jag, märkligt är det iaf.