Bokbål i Uppsala
Vad är det du anser vara fascistiskt? att en privat näringsidkare väljer att inte sälja böcker från en författare man inte vill stödja? eller är det bara för att hon berättar att hon inte vill göra det?
Vad är det du anser vara fascistiskt? att en privat näringsidkare väljer att inte sälja böcker från en författare man inte vill stödja? eller är det bara för att hon berättar att hon inte vill göra det?
Sen tycker jag folk borde söka på Philipp Rupprecht ,nu får ni söka själva då jag vägrar länka till anti semtitiskt matrial. Philipp Rupprecht var en person som ritade karikatyrteckningar mot judar innan förintelsen, han var en del i den stora avhuminserings prossesen som skedde innan förintelsen
Sen nästa länk går till en kostnär som heter Christoffer Svanströmer som ritar liknande bilder på Sverigedemokrater .Gå in och titta runt på hans bilder ett citat "Vi är parti pricis som alla andra" och en hitler mask på talaren budskapet som han vill förmedla är då "sd är inte som alla andra" "dom är inte människor".Gör även narr av jordbävningen i Japan en humnitär katastroff.Känns ju fint Japan har ju en extremt låg invadring så då kanske dom förtjänade att dö enligt den "goda" eliten? Har även ritat bilder där han hyllar våld mot oliktänkande
Ser ni inte det som sker idag tror jag att ni är okunniga i historia eller så kanske ni inte bryr er och tycker innerst inne att sdare borde avrättas.Er människosyn skrämmer skiten ur mig och ur folk som upplevt föritelser.Ni är farliga
Glömde länken =P
www.vetlandaposten.se/article/tv-med-satir-som-vapen/