Oärlig och fuskande sambo
Ultimatum lyssnar han inte på. Jag är mer inne på att han ska bli avslöjad. Utan att det får för stora konsekvenser.
Ultimatum lyssnar han inte på. Jag är mer inne på att han ska bli avslöjad. Utan att det får för stora konsekvenser.
Så är det nog till viss del. Han litar nog på att jag är tyst.
Känns fult att skvallra på sin sambo. Känns hemskt om han får sparken. Även om jag tycker han borde få en knäpp på näsan.
Jag vill väl inte straffa honom, utan ändra honom. Klyschigt va?
Men gör vi slut kommer jag ändå behöva ta upp sånt han gör fel mot tex föreningen, eftersom jag ju är inblandad där själv. Hans jobb kan jag ju skita i.
Han säger också att alla gör så här, att det är mig det är fel på, att jag är alldeles för ärlig.
Jag håller med. Genom att inte göra något så stödjer jag ju detta. Det är ju så det känns.
Men skvallrar folk på sina sambos? Har aldrig hört om någon vars sambo hört av sig till chefen. Skulle de ens ta det på allvar? Känns som jag mest skulle få skit själv.
Han har nog hjärntvättat mig till att tro att jag är FÖR ärlig. För jag tycker inte det är ok, det han gör.
Och när jag tänker efter har jag ju ingen aning om alla mina biljetter är som de ska. Det är alltid han som bokar och ordnar med sånt för han tycker det blir bäst. Jag får aldrig se bokningarna, jag får ett boardingpass på flygplatsen bara.
Nu fick jag verkligen panik. Tänk om han gjort en massa under åren som inte jag vet om.