Inlägg från: Mh4567 |Visa alla inlägg
  • Mh4567

Kommunala skolor i Stockholms innerstad-behöver hjälp att välja!!

Jag och familjen ska flytta till Stockholms innerstad till höstterminen -17 och vår dotter ska börja fjärde klass. Vi ska göra "skolval" men vet inte så mycket om hur skolorna är och jag är ute efter info som inte går att se på deras hemsidor..

Stökigt? Mobbing? Bra pedagoger? Jag vill veta så mycket som möjligt!

• Svar på tråden Kommunala skolor i Stockholms innerstad-behöver hjälp att välja!!
  • Mh4567

Vi kommer att bo i Gamla stan och det är tydligen ganska fullt i klassen i Storkyrkoskolan det är därför jag undrar. Det verkar vara nästan lika långt mellan de andra skolorna och dottern har särskilda behov pga ett neuropsykiatriskt funktionshinder. Hon går i vanlig klass nu men de är bara 20 barn. Vet ni kloka om någon skola är särskilt bra när det gäller det?

• Mh4567

Vi kommer att bo i Gamla stan och det är tydligen ganska fullt i klassen i Storkyrkoskolan det är därför jag undrar. Det verkar vara nästan lika långt mellan de andra skolorna och dottern har särskilda behov pga ett neuropsykiatriskt funktionshinder. Hon går i vanlig klass nu men de är bara 20 barn. Vet ni kloka om någon skola är särskilt bra när det gäller det?

Svar på tråden Kommunala skolor i Stockholms innerstad-behöver hjälp att välja!!