Inlägg från: Linnis92 |Visa alla inlägg
  • Linnis92

Farmen

Johannus skrev 2017-02-21 22:00:44 följande:

Vad trist att inte Stina är kvar :( hade sett hellre henne än Linnea och Bettan. Och även Timmy.

Ja det var på tiden att Inger kom fram mer.

Jag hade tänkt mig att Hasse skulle skälla ut Alex, men nu var det Kalle som gjorde det. Bra det för Alex behöver få höra hur lat han är.

Jodå Hasse sköter sig bara han inte tar ut Niklas för jag hoppas fortfarande på att Niklas vinner Farmen.

Stina vann över Linnea men lämnade sin plats till Linnéa för att Linnea grät som ett jävla barn. Så rent krasst skulle det varit hon.

Jag tror tyvärr Hasse väljer Niklas, även fast jag hoppas på Alex. Han har gjort ganska tydligt att han kommer välja taktiskt och Alex är inget hot mot Hasse.
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-22 22:49:46 följande:

Nu blir det lätt för killarna att slå ut alla tjejer.  Men vore Hasse smart nu så valde han Alexandra för att hon sen väljer Alex för hon slår han i bondepraktikan.

Eller att han väljer Kalle som slår ut Alex.

Förhoppningsvis så blir Alex vald på ett eller annat sätt.

Idag kommer nog torparna tillbaka, de lämnade torpet igår. Linnea Bettan och Sara-Marie
  • Linnis92
    Treansresa skrev 2017-02-23 17:56:30 följande:

Då man såg tinget när dom kommer tillbaka så känns de som att det är söndag de kommer in på. Hoppas dr får tävla. Kan ju inte släppa in 3 till!

Ja jag misstänker också söndag. Tror absolut de kommer få tävla om platsen, hoppas det blir kunskap, då ryker Linnea igen
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-23 21:33:37 följande:
    kalle blev vald till förstekämpe och om han nu inte väljer Alex så vet jag inte vad han pysslar med. Inte för att jag gillar Kalle mer heller, men Alex är inte värdig farmare på grund av sin lathet.

Det var inte förväntat att dessa tre från torpet kommer tillbaka. Tänker på Sara-Marie som inte ens varit med om att bygga upp farmen...... Och så Linnea och Bettan nä inte dessa två heller, men det verkar att det personer som hörs och tar plats är såna som går vidare.
    Fast å andra sidan har ju inte Calle, Syliane och Inger heller byggt upp farmen. Sara-Marie har suttit i ett kallt torp i 7 veckor och byggt upp den lilla verksamheten där omkring.

Jag hoppas också att Kalle väljer Alex, vet dock inte hur hans flås är, Alex lär ta sågen mot Kalle. Han har sett honom i grinden och där är Kalle vass... kunskap är nog inte Alex pice of cake..
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-24 21:51:25 följande:

Ja han är självgod. Han yrke har tagit för hårt på han så han tror att han har rätt och ha det resten av livet med.

Håller verkligen med. Han borde förstå att han är pensionär.
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-25 00:10:39 följande:

Från sitt yrke i alla fall......Jag är två år yngre än han och jobbar fortfarande, men för han har det gått in i märg och ben att ge folk order och lyssna på hut......Nä fy vad man kan se fel på folk innan man lär känna dem bättre.

Hade jag varit Syliane så hade jag kastat dom där jävla bockarna på gubben.
  • Linnis92

Jag tror Bettan eller Sara-Marie.

Gud vad jag gillar Jerry! Jag tycker han är stört skön! Och så gillar jag Maria, så jäkla kul med prästfrillan i söndags

• Linnis92
    Nandez skrev 2017-03-01 09:45:53 följande:

Vet inte varför men jag börjar lessna på Farmen.

Jag kände så i början, det hände liksom inget. Men nu börjar det åtminstånde lida mot sitt slut... om dom kan sluta ta in nya deltagare hela tiden - vilket de antagligen inte kommer göra mer efter detta
  • Linnis92
    Nandez skrev 2017-03-02 11:57:16 följande:

Vem tror ni Jerry väljer som FK?

Hoppas han väljer Alex, han är ganska trött på honom tror jag.
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-03-02 21:08:07 följande:

Det blev Alex, men vem ska han välja som andre kämpe?

Vem det än blir så hoppas jag att Alex åker.

Tror han kommer välja Syliane.

Herregud vilken man. Han verkade ju vara relativt nyseparerad med tanke på att han typ sa att det var en pågående process, samtidigt som han knullar runt på farmen. Hoppas hans tjej inser att han inte är något att ha
  • Linnis92
    Nandez skrev 2017-03-05 13:06:00 följande:

Läste att det är tre som ska upp i kamp dagens avsnitt.

Äntligen så kanske det börjar hända något...
  • Linnis92

Äntligen slipper vi Alex. Jag tror dock Syliane kommer välja Inger som storbonde, med tanke på att de tre från skogen skulle stötta varandra till final och Inger är den enda som inte har amulett.

Vem alex väljer är svårare. Kalle kanske, bara för att reta upp de andra

• Linnis92

Det gläder mig att Nicklas är direkt i final. Jag skulle gärna se Maria där också faktiskt, gillar henne.

• Linnis92

Vi lär få se mer av familjerna på söndag men fan vad jag grät när farmarna fick syn på de anhöriga x)

Haha ja jag har också reagerat på de med badtunnan! Den kanske kommer till användning nu när de får sällskap

• Linnis92

Det jag verkligen ogillar med Kalle är att han är så otroligt omogen och lättstött. "Jag räddade livet på dom i skogen, de hade aldrig överlevt utan mig, nu är Inger skyldig mig att inte välja mig som kämpe" typ. Synd ATG hon fick åka hem

• Linnis92

Jag hade på känn att det var dom tre som skulle komma tillbaka när man såg Marias reaktion dagen innan. Helt stört. De la alldeles för mycket fokus på sig själva "varför åkte jag ut" "varför passade inte jag i gruppen" "kan du hålla med om att du är en mobbare". "Kan du snacka lite skit om de andra"

Hade det varit som förra året att det kom in tre helt andra gamla farmare så hade det blivit en bedömning på kunskap och vad man tillfört till farmen.

• Linnis92

Niklas vinner! Är helt övertygad efter att ha sett maria i trailern. Hur mycket bråk och tjafs tror ni de kommer bli nu när de gamla farmarna kommer tillbaka en sväng ?

Svar på tråden Farmen