Inlägg från: Linnis92 |Visa alla inlägg
  • Linnis92

Farmen

Nandez skrev 2017-02-12 11:58:24 följande:

Det är väl det mest troliga, kanske den yngre tjejen.

Det tror jag. Hon tänker att hon kommer ta henne i styrka och teknik. Även kanske också i kunskap då hon inte varit med på gården lika länge.
  • Linnis92

För mig gjorde det varken till eller från vem av dom som åkte hem. Avskydde Stina förut men hon har lugnat ner sig ganska många hekto.

Kul att Hasse fick lite creed för växthuset också!

Nästa storbonde, jag tror inte det blir Alex. Timmy kanske ?

• Linnis92
    Treansresa skrev 2017-02-13 20:17:33 följande:

Alltså ja vad säger man om dagens torpet! Jag kunde inte ha ljudet på och fick göra annat.

ALLTSÅ HERREGUD VADFAN! Skönt att slippa henne en gång för alla.
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-13 20:17:42 följande:

Det är nog så att Hasse kommer att ta över för han accepterar inte Alex slöa sätt...Märktes redan i kväll.

Ah fast helt rätt av Hasse att säga till! De kan inte ligga i huset och lata sig och låta de andra slakta. Ska du ha mat är du med på hela slakten.
  • Linnis92
    Treansresa skrev 2017-02-13 20:49:58 följande:

Och endå vart hon kvar:( alltså det är precis som bettan sa. En 20 åring som inte får som hon vill.

Är så j*vla trött på Linnea. Blir sjukt provocerad och förbannad på hennes beteende.
  • Linnis92
    Klickerträna skrev 2017-02-13 20:52:37 följande:

Ja, Linnea är ju ett speltakel för sig

Sorgligt att Stina valde att ge upp sin plats. Hade tusen gånger hellre sett Stina i final än Linnea.

Tror Linnea ryker nästa vecka...
  • Linnis92

Tror ni att lite av Linneas gråtfest berodde på att inte få komma tillbaka till farmen och konfrontera Alexander med hans beteende/svek vad man nu ska kalla det han håller på med. Man märkte ju redan igår att hon inte blev glad av att höra att han håller på med Syliane och hon sa att hon skulle konfrontera honom...

• Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-13 21:20:40 följande:

Var ser ni vad som händer på Torpet?????

På TV4 play appen
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-13 21:20:40 följande:

Var ser ni vad som händer på Torpet?????

På appen finns det typ 5 avsnitt från torpet som kom förra veckan och 2 avsnitt från denna vecka
Svar på tråden Farmen